Anbefalte innlegg

Jeg innrømmer gladelig at Våler et knalltreff! Litt variert vær sett opp igjennom årene, men jeg synes det

er et bedre treff enn Rudskogen (uten at jeg har vært så mye på Rudskogen).

 

Men selvfølgelig dumt det kolliderer med Bug Run.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada.. Om dette kræsjer igjen er det bare å gratulere.

 

Sparer noen kroner på å slippe å dra til begge treffene. Det er fordelen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør ikke meg noe at det kræsjer, da slipper man parkeringsplassen og banen full av saktegående folkevogner!

 

 

 

 

Hahaha....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar nå lett på Våler banen jeg da.. Syntes det er et trivelig treff og skjønner ikke hvorfor jeg skal dra til sverige når jeg kan dra "rett" borti gata her på treff egentlig.. Desuten så er det og se fete Audi'r mye artigere en og se luftkjølte moperder.. :P

 

Vist alle som drar herfra til BG hadde dratt til Våler i steden så hadde jo det blitt et stort treff i steden :P Kanskje vi kunne dratt med noen Svensker over også vist er følelsen av internationalitet som gjør det :D Skjønner jo att det er fett og dra til utlnadet på treff. Ohooo.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar nå lett på Våler banen jeg da.. Syntes det er et trivelig treff og skjønner ikke hvorfor jeg skal dra til sverige når jeg kan dra "rett" borti gata her på treff egentlig.. Desuten så er det og se fete Audi'r mye artigere en og se luftkjølte moperder.. :P

 

Vist alle som drar herfra til BG hadde dratt til Våler i steden så hadde jo det blitt et stort treff i steden :P Kanskje vi kunne dratt med noen Svensker over også vist er følelsen av internationalitet som gjør det :D Skjønner jo att det er fett og dra til utlnadet på treff. Ohooo.. :P

 

Nå har prioriteringen absolutt ingenting med det at det er i utlandet å gjøre, bare så det er klart, først som sist. Bugrun er et MYE bedre treff, på alle tenkelige måter. Både når det gjelder det sosiale, banemessig, campingmessing, nivået på bilene osv.. men nok om det, tror vi har fått frem poengene våre, at slike treff BØR man greie å unngå at crasher..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar nå lett på Våler banen jeg da.. Syntes det er et trivelig treff og skjønner ikke hvorfor jeg skal dra til sverige når jeg kan dra "rett" borti gata her på treff egentlig.. Desuten så er det og se fete Audi'r mye artigere en og se luftkjølte moperder.. :P

 

Vist alle som drar herfra til BG hadde dratt til Våler i steden så hadde jo det blitt et stort treff i steden :P Kanskje vi kunne dratt med noen Svensker over også vist er følelsen av internationalitet som gjør det :D Skjønner jo att det er fett og dra til utlnadet på treff. Ohooo.. :P

 

Ja tenk det du, om man hadde greid å plassert disse treffene adskilt hvor mye større treffet på Våler hadde blitt, kanskje noen svensker også hadde tatt turen til Våler.

 

JEG ønsker å dra på Vålertreffet, men når det kolliderer med Bug Run ja da er valget enkelt. Selv om jeg kunne tenkt meg begge deler. Skjønner heller ikke at den datoen kommer med på de TRE datoene Våler krever at klubben setter opp som ønsker.

 

Jeg for min det foretrekker å se på innovative biler der folk bruker huet selv for å få en anderledes bil istedet for de som kjøper ny bil og krysser av de riktige tingene i utstyrslista. Det er ikke akkurat noe som jeg blir imponert av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tenk det du, om man hadde greid å plassert disse treffene adskilt hvor mye større treffet på Våler hadde blitt, kanskje noen svensker også hadde tatt turen til Våler.

 

Jeg for min det foretrekker å se på innovative biler der folk bruker huet selv for å få en anderledes bil istedet for de som kjøper ny bil og krysser av de riktige tingene i utstyrslista. Det er ikke akkurat noe som jeg blir imponert av...

 

Treffet hadde nok blitt mye bedre hadde vi fått en bedre dato, er vell ikke noe og lure på. Men som dem sier så får vi jo bare utdelt feil helg vær gang. Litt rart det også men.. Vist man bare får en helg er det rart vi alltid får feil: klø :

 

Og kvaliteten på byggene er nok størst der. Men nå er det jo 6-7 stk fra norge som vinner da så hadde dem vært her hadde kvaliteten kunne blitt beskuet på våres treff :D

 

Men jeg har ikke vært på Bugrun og ser på meg selv som en mere gjenomsnitselig vag tilhenger en det dere hardcore gutta er. Dere liker detaljer men jeg jo jeg skriker "oj hør på den bilen der a den har skikkelig stor "POpp oFF" tror jeg Dæven den var drit kul da" Når det kommer en fet Audi med 5'mr susende forbi, uten og en gang ane att alt Tommy Rustad sier ikke høres helt smart ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begrenser seg noe etter så mange år, om jeg synes Våler er spennende opp imot Bugrun. Har jo vært Svensker på treff hos VACN i over 10 år. Skal ikke si noe negativt om VACN sine treff, bevares jeg har vært på de fleste i mange år.

Men å kunne dra på et VW treff som er virkelig internasjonalt, og har så mye bra tilbakemeldinger må jeg si frister.

Skulle jeg ikke bli ferdig med bilen, så blir det jo en tur på Våler.

Om jeg ikke sniker meg med noen klubb medlemmer sørover:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alle arrangement blir tildelt helg helt tilfeldig, har dere vært i kontakt med andre klubber/grupper som har fått tildelt helg?

 

Kanskje det er andre som er like "uheldig" med tildeling av helg, eller kanskje noen er så greie å kanskje vil kunne bytte helg til og med? (Bare et tips fra løse lufta, er ikke sikkert det lar seg gjennomføre eller)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alle arrangement blir tildelt helg helt tilfeldig, har dere vært i kontakt med andre klubber/grupper som har fått tildelt helg?

 

Kanskje det er andre som er like "uheldig" med tildeling av helg, eller kanskje noen er så greie å kanskje vil kunne bytte helg til og med? (Bare et tips fra løse lufta, er ikke sikkert det lar seg gjennomføre eller)

 

I mangel av fleksibilitet iforhold fra Vålerbanen er det nettopp dette vi nå undersøker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg laget en tråd om Hovedtreffet på Vålerbanen her

 

Desverre har vi IKKE fått endret dato for treffet, så det krasjer fremdeles med BugRun. De av dere som kjenner meg personlig vet at jeg veldig gjerne vil på begge treffene. Jeg har derfor presset hardt på for å få det endret, men tro meg, det har rett og slett ikke vært mulig.

Vi er selvsagt klar over at dette er særdeles uheldig, så vær så snill og ikke klag for mye på det :P Vi skulle mer enn gjerne hatt vårt treff på en annen dato, men det ser desverre ikke ut til at går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel kanskje bruke det tidligere diskuterte http://www.audiklubben.no/ som hjemmeside for hovedtreffet da? :P

 

Kjipt at det crasher, men får man ikke gjort no med det, så får man ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett par år til med krasj så blir dette ett reint Ævditreff: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bedre plass til det som er gøy og se på banen da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett par år til med krasj så blir dette ett reint Ævditreff: rolleyes

 

Kanskje det som er meningen? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det som er meningen? :P

Nå ser jeg at du har en smiley på slutten av innlegget ditt Håkon, men jeg må bare svare.

 

Jeg har presisert gang på gang at det ikke er med vilje og at vi har forsøkt å få det endret. Da synes jeg det er unødvendig å kverne mer på det. OK?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser jeg at du har en smiley på slutten av innlegget ditt Håkon, men jeg må bare svare.

 

Jeg har presisert gang på gang at det ikke er med vilje og at vi har forsøkt å få det endret. Da synes jeg det er unødvendig å kverne mer på det. OK?

 

Vel, æ gir nu faen... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytter du ut 2008 med 2009 så blir det bra. Samtidig kan du se om du finner et annet oversiktsbilde, det du har der stemmer ikke lenger. Ny bane mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytter du ut 2008 med 2009 så blir det bra. Samtidig kan du se om du finner et annet oversiktsbilde, det du har der stemmer ikke lenger. Ny bane mm

 

Hehe.. der ser du, enda jeg leste korrektur og greier. Fikk retta overskriften nå, Tusen takk!

 

Hvilket bilde er det som ikke stemmer? Begge er hentet fra siden til vålerbanen nå idag forresten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har jaggu ikke oppdatert seg selv engang. Ny bane som ligger langs med langsletta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.