Anbefalte innlegg

Valget er jo greit hvis du kjører VW.

Vil du ha pokkis, dra til Våler.

Vil du være på det beste treffet med de beste bilene, dra til Bug-Run....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valget er jo greit hvis du kjører VW.

Vil du ha pokkis, dra til Våler.

Vil du være på det beste treffet med de beste bilene, dra til Bug-Run....

Hmm. Valget er ikke så lett uansett. For min egen del er dreier ikke et treff om å få pokal! Det dreier seg om det sosiale. Et treff er så mye mer enn å stille ut å håpe på en pokal,. Jeg syns våler treffet er et kjempe trivelig treff på alle måter og synd om det skal bli påvirket av BR i år også, men jeg vet fortsatt ikke hvor jeg skal. Mulig jeg må ta en dag i sweden og søndagen på våler: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Valget er ikke så lett uansett. For min egen del er dreier ikke et treff om å få pokal! Det dreier seg om det sosiale. Et treff er så mye mer enn å stille ut å håpe på en pokal,. Jeg syns våler treffet er et kjempe trivelig treff på alle måter og synd om det skal bli påvirket av BR i år også, men jeg vet fortsatt ikke hvor jeg skal. Mulig jeg må ta en dag i sweden og søndagen på våler: klø :

Jeg skreiv det med en ironisk tone da jeg gjerne skulle vært på begge treffene selv.

Skjønner at det er vanskelig å få den helga man vil ved leie, men BugRun er alltid helga rundt den 10 Juni og at man da kunne komme med ønsker tidligere (før andre).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er sagt; Det hjelper IKKE å komme med ønsker før noen andre! Norsk Trafikksenter setter en frist for når alle søknader skal være inne, og foretar en fordeling etter dette! Så det spiller ingen rolle om vi søker om klubbtreff i år 2020 nå, det vil uansett bli behandlet samtidig med alle de andre som søker om dette innen 1. desember 2019... Så det er ikke et argument man kan bruke mot styret i klubben dessverre!

Tidligere var det iallefall slik at alle søkere kom med tre forskjellige helger man ønsket, også foretok NT en fordeling etter dette. De prøver da etter evne å gi de fleste de helgene de har ønsket så langt det lar seg gjøre! Men helgene i mai/juni er ikke akkurat lite populære, og vi er ikke de eneste som ønsker oss treff da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er sagt; Det hjelper IKKE å komme med ønsker før noen andre! Norsk Trafikksenter setter en frist for når alle søknader skal være inne, og foretar en fordeling etter dette! Så det spiller ingen rolle om vi søker om klubbtreff i år 2020 nå, det vil uansett bli behandlet samtidig med alle de andre som søker om dette innen 1. desember 2019... Så det er ikke et argument man kan bruke mot styret i klubben dessverre!....

Da så.

Tidligere var det iallefall slik at alle søkere kom med tre forskjellige helger man ønsket, også foretok NT en fordeling etter dette. De prøver da etter evne å gi de fleste de helgene de har ønsket så langt det lar seg gjøre! Men helgene i mai/juni er ikke akkurat lite populære, og vi er ikke de eneste som ønsker oss treff da....

Men hvis det er 3 helger man ønsker så hvorfor ta med den helga BugRun er?

Jeg syns det er veldig leit at så mange går glipp av Våler treffet som er det beste i VACN.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da så.

Men hvis det er 3 helger man ønsker så hvorfor ta med den helga BugRun er?

Jeg syns det er veldig leit at så mange går glipp av Våler treffet som er det beste i VACN.

Nei det kan du si... (Og jeg kan heller ikke svare for det... :P ) Men så lenge jeg var med i styret var det iallefall en kabal å få til å gå opp, bare å finne tre helger som kunne være i nærheten av aktuelle. Men hvordan det er nå, og hvorfor ting blir gjort som det blir gjort kan jeg altså ikke svare på.

Men jeg kan bare stille meg bak alle som syntes det er synd at treffene kræsjer, men jeg syntes det blir for dumt å sitte å syte og klage. Folk får velge det de vil iallefall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som bor på riktig side av landet gidder jeg ikke den ekstra kjøreturen til BR hvertfall, Men hvem som legger treffene midt i eksamensperioden min! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som bor på riktig side av landet gidder jeg ikke den ekstra kjøreturen til BR hvertfall, Men hvem som legger treffene midt i eksamensperioden min! :D

er flere fra vestlandet som tar seg turen til BR.

hva med å ønske seg siste helgene i juni / første i juli til neste år igjen.

må da være et bedre klima på våler banen da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gidder :P verdt hver eneste mil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det banekjøring på BR?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det banekjøring på BR?

Japp... Mantorp Park.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må da være et bedre klima på våler banen da....

Tydelig at du ikke var der i fjor... Det var jo knallvær og bortimot umulig å sove.

Jeg syns det er greit at det er litt tid mellom treffene, og det er nok ikke noe sjakktrekk å legge det for nært inntil fellesferien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig at du ikke var der i fjor... Det var jo knallvær og bortimot umulig å sove.

Jeg syns det er greit at det er litt tid mellom treffene, og det er nok ikke noe sjakktrekk å legge det for nært inntil fellesferien.

Helt korrekt at jeg ikke var der i fjor, jeg var på BR å storkoste meg. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje det kan være en mulighet å sammarbeide med Bug Run? Å evnt samkjøre litt med tanke på at ikke våre treff kræsjer, slik som i år (og i fjor)... Bare en liten tanke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje det kan være en mulighet å sammarbeide med Bug Run? Å evnt samkjøre litt med tanke på at ikke våre treff kræsjer, slik som i år (og i fjor)... Bare en liten tanke.

Vel, Bug Run har vel hatt denne datoen i 25 år så jeg vet ikke helt jeg... Er det så vanskelig å unngå at disse store treffene kolliderer pga at Våler er vanskelige så må det jo kunne være mulig å legge et treff på Rudskogen om våren og Våler om høsten, eller begge treffa på Rudskogen.

Dere så jo hva som skjedde i fjor, det var jo halvparten så mange biler på utstilling som året før...

Og i år kommer ENDA flere til å dra til Bug Run.

Blir vel omtrent et rent Audi-treff på Våler, men det er vel kanskje det enkelte ønsker? Hva vet jeg... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, Bug Run har vel hatt denne datoen i 25 år så jeg vet ikke helt jeg... Er det så vanskelig å unngå at disse store treffene kolliderer pga at Våler er vanskelige så må det jo kunne være mulig å legge et treff på Rudskogen om våren og Våler om høsten, eller begge treffa på Rudskogen.

Dere så jo hva som skjedde i fjor, det var jo halvparten så mange biler på utstilling som året før...

Og i år kommer ENDA flere til å dra til Bug Run.

Blir vel omtrent et rent Audi-treff på Våler, men det er vel kanskje det enkelte ønsker? Hva vet jeg... : klø :

Fortsatt bare en tanke Håkon...

Jeg vet lite og ingenting om Bug Run...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette kræsjer iår også, så kjører jeg bilen i fjellveggen og kjøper meg BMW!: bh :: bh :: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette kræsjer iår også, så kjører jeg bilen i fjellveggen og kjøper meg BMW!: bh :: bh :: bh :

Lykke til da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du ikke tror det :) Ønsket er at så mange som mulig skal komme. Men det er vanskelig å skulle påvirke Vålerbanen til å skulle prioritere vårt treff på riktig dato. Dog forsøker vi. JEg vet mange som ønsker å delta begge steder, og det er forferdelig kjipt å skulle gå glipp av ett av disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du ikke tror det :) Ønsket er at så mange som mulig skal komme. Men det er vanskelig å skulle påvirke Vålerbanen til å skulle prioritere vårt treff på riktig dato. Dog forsøker vi. JEg vet mange som ønsker å delta begge steder, og det er forferdelig kjipt å skulle gå glipp av ett av disse.

Dere må jo ha fått mer en ETT alternativ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere må jo ha fått mer en ETT alternativ?

Som nevnt. Vi velger ikke. Vi fikk tildelt.

Dog har vi fått ordna det slik at om det blir noen avbestillinger slik at vi kan bytte så gjør vi det. Så da er det bare å krysse fingrene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dog har vi fått ordna det slik at om det blir noen avbestillinger slik at vi kan bytte så gjør vi det.

Bare ikke flytt det til helga etter..... Helga før er perfekt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BugRun uansett i år. Så enkelt er det. Er nok som folk sier, at vi er ikke den enste bil klubben som vil ha tildelt komplette helger. Men hva om bil klubbene og Norsk trafikksenter kunne ha sittet sammen og satt opp denne kabalen.

Hadde kansje blitt grining mellom klubbene da etterpå.

Eller en akseptabel løsning? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør ikke meg noe at det kræsjer, da slipper man parkeringsplassen og banen full av saktegående folkevogner!

*ironi av*

Var uansett mer enn nok biler på våler i fjor i mine øyne, og alle bilene jeg hadde lyst å se på var tilstede, så ikke alle som er misfornøyd med at ting blir som det blir :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Vålerbanen virkelig så populær, at alle bare får tildelt en helg og ikke kan komme med ønsker overhodet? Eller er det som Kjetil Bjørntvedt skriver, at man legger inn ønske om 3 forskjellige helger, og deretter får tildelt? I såfall kan det vel ikke være så veldig vanskelig å velge tre som IKKE er samme datoen som BR, som tross alt er eksakt samme helg hvert år, og har vært det i 25 år?

Flere og flere kommer til å velge BR, og dette går utover hovedtreffet. Selv har jeg prioritert BR de siste årene, og kommer garantert til å gjøre det de kommende årene også. Det gjør også mange av de aller beste VW-byggerne vi har her i landet når det gjelder vannavkjølt, og i tillegg kommer hordene av luftavkjølte (som ikke prioriteres i VWACN), og det vil jo selvsagt gjøre at nivået på hovedtreffet synker når det gjelder VW. dessverre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.