Noen i nærheten av Sola her som kunne gjort meg en liten tjeneste den 5 oktober?

Anbefalte innlegg

Hei, som topic sier. Jeg skulle sårt ha hatt en liten tjeneste av en vennlig sjel nå førstkommende søndag. Saken er den at jeg bor i troms, og skulle fått levert noen blomster (ja du leste riktig) til ei spesiell ei den dagen. Planen var å bruke 800blomster eller Euroflorrist eller noe slikt, men ingen som har levering søndager.. Om noen kunne hjulpet meg me dette skal vi nok helt sikkert bli ening om en liten påskjønnelse for brydderiet.. :)

 

mvh,

En lettere fortvilt nordlending

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hva hadde du tenkt deg? Hvordan få tak i 800 blomster på en søndag eller bare leveringa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å bestille og betale en blomster til lørdag som noen kunne hentet da, og levert på søndag, mot en sum penger, eller noe anne lurt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes artig ut.. Vi skal nok fikse det! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke stille opp hele lokallaget da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En VAG-kolonne (helst med alle i dress) hadde nok imponert minst like mye som blomstene, så syns den planen burde gjennomføres.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En VAG-kolonne (helst med alle i dress) hadde nok imponert minst like mye som blomstene, så syns den planen burde gjennomføres.. :D

 

Enig! Alle i sort dress og nyvaska bil : rock : Se for dere utrykket i ansiktet til hun som skal motta disse blomstene da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo godt mulig :D det er jo lokalagstreff på søndag :D Eg stille i kolonna :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helvete, eg går glipp av lokallagsmøte denne gangen og!!! (t fordel for NM i kroppsbygging, hehe)

 

kom på d nå når tyssen sa d...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hhehe kan hjelpe kanskje måå høre litt mer konkret. Har jo dame som er blomster dekratøre og jobber i blomster butikk og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helvete, eg går glipp av lokallagsmøte denne gangen og!!! (t fordel for NM i kroppsbygging, hehe)

 

kom på d nå når tyssen sa d...

 

Du får ta det som ett kompliment Tysse; at når du bare sier noe, så tenker Robin med en gang på NM i kroppsbygning. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helvete, eg går glipp av lokallagsmøte denne gangen og!!! (t fordel for NM i kroppsbygging, hehe)

 

kom på d nå når tyssen sa d...

 

Blir vel på Muscle Beach det då :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ta det som ett kompliment Tysse; at når du bare sier noe, så tenker Robin med en gang på NM i kroppsbygning. : smil :

 

Blir vel på Muscle Beach det då :D

 

 

Haha:p

 

Tenkte lissom mer på at eg kom på d va lokallagsmøde på søndagen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ta det som ett kompliment Tysse; at når du bare sier noe, så tenker Robin med en gang på NM i kroppsbygning. : smil :

 

hahaha ja eg e litt mer buffa enn robin,iche rart han bare tenke muskle når han ser meg : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha ja eg e litt mer buffa enn robin,iche rart han bare tenke muskle når han ser meg : rolleyes

 

 

Haha, stemme d tysse;) tror du har bolt eg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hhehe kan hjelpe kanskje måå høre litt mer konkret. Har jo dame som er blomster dekratøre og jobber i blomster butikk og

 

Du hørtes absolutt ut som rette mannen! :) hehe

Om du kunne hørt med dama di om hun kunne ordne noe så hadde jo det vært helt konge!

 

 

Tok jo helt av dette her.. Tenkte at om jeg kanskje fikk noe svar som helst, så var jeg heldig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok jo helt av dette her.. Tenkte at om jeg kanskje fikk noe svar som helst, så var jeg heldig:)

 

Mye løgnasar i området her ser du : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye løgnasar i området her ser du : smil :

 

What he said x10... hehe.. Me e pigade ikje goe! : rock : Haha!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kjøre blomster for deg jeg også hvis det går i dass med han andre.;p

 

Er bare til å Gi en lyd.;)

 

Penger er alltid gøy;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javell, hvordan var reaksjonen ettersom hun ikke var hjemme når jeg leverte de???? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, tenkte kanskje de rosene var til meg Kjell; og at du syntes det var vanskelig å overrekke de.. men jaja, kanskje en annen gang? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hørte ikke noe mer så regna med det ikke ble noe av, men var det noe som levert dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åjoda, det ble noe av. Var å leverte de i går kveld. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Kjell som var å leverte! :)

 

Men det som er helt merkelig er at jeg har ikke hørt noe som helst. Er noe som ikke stemmer helt her.. Kommer tilbake med mere info..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.