Hvor blir det Vintertreff 2009 ?

Anbefalte innlegg

begynner å krible litt når jeg tenker på snø og Q.. ehm mener 4motion :)

blir det noe treff eller ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke alene som lurer på dette Haavard:) Har aldri hatt mulighet til og vært der tidligere, så håper det kansje passer til neste år.: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper virkelig ikke treffet blir lagt til Funesdalen igjen. Stedet er rett og slett ikke værstabilt nok til å ha ett slikt treff på, det har vist seg to ganger på rad nå. : gråter : Løpya fyker jo igjen før man rekker å brøyte...

Greit nok at det er sentralt, men det hjelper lite når banen blir trangere enn en vestlandsvei..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper virkelig ikke treffet blir lagt til Funesdalen igjen. Stedet er rett og slett ikke værstabilt nok til å ha ett slikt treff på, det har vist seg to ganger på rad nå. :(

Greit nok at det er sentralt, men det hjelper lite når banen blir trangere enn en vestlandsvei..

er det noen isbaner rundt i sør-trønderlag som er åpen i løpet av vintern ? :)

Slik som hebbe har i sigdal.. 500 lapp for en kveld med kjøring :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår Sigdal og Nedre Solevann hos Hebbe's som et alternativ til isbanekjøring i vinter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det gjør jeg og, selv om banen er mye mindre og har mye problemer med overvann :)

noen fra styret som sitter med noen ideèr eller informasjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen isbaner rundt i sør-trønderlag som er åpen i løpet av vintern ? :)

Slik som hebbe har i sigdal.. 500 lapp for en kveld med kjøring :P

I wish.. Er en del kjøring i Åre (rett over grensen til .se), men hvem man må bestikke for å kjøre der vet jeg ikke : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med Vidar her, selv om vi har kjøpt oss funesbil :D , litt for ustabilt ute på banen i funesdalen med tanke på kjøreglede iallefall..... , å ligge i kø bak brøytetraktor`n er jo ikke ideelt ;)

Dog blir det ikke sigdal uansett for vår del iallefall , 140mil tur-retur med bilhenger og saltføre blir ikke aktuelt.

Hadde håpa på noe i sør-trøndelag området.... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med Vidar her, selv om vi har kjøpt oss funesbil :D , litt for ustabilt ute på banen i funesdalen med tanke på kjøreglede iallefall..... , å ligge i kø bak brøytetraktor`n er jo ikke ideelt ;)

Dog blir det ikke sigdal uansett for vår del iallefall , 140mil tur-retur med bilhenger og saltføre blir ikke aktuelt.

Hadde håpa på noe i sør-trøndelag området.... :)

jeg kommer nok til å dra til funesdalen vis det blir treff der uansett,, nå som det er bare 35 mil unna meg :)

men det er lite Offisielle plasser rundt om kring synes jeg ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer nok til å dra til funesdalen vis det blir treff der uansett,, nå som det er bare 35 mil unna meg :)

men det er lite Offisielle plasser rundt om kring synes jeg ?

Blir det treff i funesdalen blir det tur uansett for meg også :)

Men blir det erstattet med sigdal , blir det ikke tur for min del:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år har jeg planer om å komme meg på vintertreff jeg også :) Om det ikke blir alt for langt å kjøre da selvsagt.

(Ellers får jeg vel bare brøyte opp bane på åkeren hjemme i Meråker og invitere medlemmer:p)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isbanetreff blir det åkkesom for meg, enten det er VACN eller andre som arrangerer. Autopower har sitt årlige treff hos Hebbe i januar og banen er stort sett åpen for frikjøring da andre helgene i vinter (så lenge den ikke er leid ut til et eller annet arrangement, da). Dersom klimaet er på vår side er det lav terskel for oss på Østlandet å reise til både Losna og Lisjøen.

Det er sikkert enda flere baner som er tilgjengelige, men disse er de første som faller meg inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å ligge i kø bak brøytetraktor`n er jo ikke ideelt ;)

er ikke det bare å byne å rigge opp en bil 4x4, plog og rally pigg å byne å kjøre a? :P burde vel gå fort nok! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, greit jeg kommer ;)

Hadde ikke regnet med at du ikke gjorde det da!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg til Vintertreff Nord blir det også arrangert treff i Funäsdalen. Dato er enda ikke fastsatt, kommet tilbake til det så snart vi vet mer :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funäsdalen har vel absolutt de mest stabile vinterforholdene av de og Sigdal.. Ulempen er nok at det ligger litt åpent til så det er fare for snødrev, men jeg stemmer ihvertfall for Funäsdalen og ser jo at det vil bli treff der :D Jeg stiller garantert, får jeg ikke fri så funker nok en 8dagers :P I år bør 2.8'n være startklar også, spørs bare om jeg må bytte ut 10-60 olja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir nok å se på funesdalen til neste år jeg og, gleder meg til vintern :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget klar :)

Jeg også.. var veldig bra ifjor. Ikke minst festen på kvelden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er mere klar en noen gang : smil : 3 quattroer i porteføljen for øyeblikket :)

Dette blir nok ett knalltreff sosialt nok en gang, så får vi håpe banen blir litt bedre i år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 100% klar: smil : Så sant golfen ikke er solgt da:o, MEN før jeg drar opp i det kuldehøøøølet en gang til så skal det monteres moto/kupevarmer. Syntes synd på bilen sist når det var -31 grader og hele bilen/motorrommet var pakket med is/snø. Gikk 16mil og 45 minutter med vann tett oppunder kokepunktet på slange før bilen var tint opp igjen:o MEN gøy var det så absolutt: rock : (untatt og stå ute i -31 grader og vente på brannvesent midt på natten når brannalarmen ulte og resepsjonen var tett av røyk etter at noen fant ut at de skulle spreng fyre med spjeldet til peisen igjen: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

untatt og stå ute i -31 grader og vente på brannvesent midt på natten når brannalarmen ulte og resepsjonen var tett av røyk etter at noen fant ut at de skulle spreng fyre med spjeldet til peisen igjen: dum :

Ja syns jeg ¨så noen blålys mellom gardinene fra senga:)

Ole: bo på samme hotell i år også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.