Hvor blir det Vintertreff 2009 ?

Anbefalte innlegg

Ikke TO dobbeltrom nei som kanskje det var antydet her,litt feil formulert kanskje...

Det var prisen totalt for 2 personer på dobbeltrom..

Skal si man sparte ENDEL med å bestille hytte istedenfor da, og den middagen som serveres på Hotell Funesdalen er like interessant som en gratis fottur på Hardangervidda : haha :

 

Jeg mente 4 pers på 2 dobbeltrom ja.. Stemmer ihvertfall bedre med prisen på nettet. Men samma det. Leilighet på Funäsdalsporten er bestilt :)

 

Bufeén på fredagskvellen var jo knallbra da, festmiddagen på lørdagen var litt for fin for min del ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredag og lørdag spiller Farbror Fläsk på Eriksgården Nattklubb. Eriksgården er i sommer bygget om med større restaurant og nattklubb.

 

 

 

 

Dag: Datum: Land, Ort: Spelställe: Kategori: Kontakt: Information:

Fredag 2009-01-30 SWEDEN, FUNÄSDALEN ERIKSGÅRDENS FJÄLLHOTELL NATTKLUBB

Lördag 2009-01-31 SWEDEN, FUNÄSDALEN ERIKSGÅRDENS FJÄLLHOTELL NATTKLUBB http://www.farbrorflask.nu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Jeg vil også være med:( Men spent på om jeg kan ta meg råd til dette i år. Får event se når det nærmer seg om jeg slenger meg med. Dette er jo tross alt årets treff høydepunkt for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med iallfall : ja : Skal bli moro å bli kjent med quattro :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å begynne count down nå :D Blir morro dette...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger dem bana samme plass som i fjor eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

80 quattro`n har vært klar for action i en stund nå , bra det ikke er mange dagene igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banen blir på samme sted som i fjor. Jeg kan legger ut litt info/bilder av banen om ca 10 dager.

Det blir noen forandringer fra i fjor. Den blir ca 4 km lang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banen blir på samme sted som i fjor. Jeg kan legger ut litt info/bilder av banen om ca 10 dager.

Det blir noen forandringer fra i fjor. Den blir ca 4 km lang

 

Gleder oss: rock :

 

Men hadde bare en liten tanke, aner ikke om den kan gjennomføres, men i fjor så var det jo problem med vind som gjorde at banen blåste igjen /ble meget smal på enkelte partier. Er det plass og mulighet for å ta høyde for at også det kan skje iår og dermed brøyte banen enda litt bredere der det ble problemer ifjor (svingene inn mot "fastlandet"?).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder oss til å se et bilde av bana. Det hadde vært knallfint med en god langsving.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blir ca 4 km lang

 

Jeg er mer opptatt av bredden i år også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VI stiller med en meget overstyrt 80 quattro , så banen bør være brei :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger sjafør på bil der oppe eller? ;) hehe.

Funker dårlig med FWD Caddy og like dårlig med en FWD Polo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvordan isen der er nå jeg?? Har sett på været i dag og da var d + grader:S ,,,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 40-50 cm tykk is nå. Det stemmer at det har vært flere dager med + grader nå. Det betyr at det er lite snø på isen foreløpig, men det gjør at isen får mulighet til å bli enda tykkere når kuldegradene kommer i morgen......

 

Det gjør også at den endelige finjusteringen av hvordan banen blir ikke er klart før det kommer mer snø.

Grunnrisset av banen ble brøytet opp i romjulen.(4 Km Lang) Mer info kommer etterhvert.

Banen skal bli bredere enn i fjor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banen skal bli bredere enn i fjor!

 

:glad: Er amatør på rallypigg og redd for bilen, så trenger litt god plass :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:glad: Er amatør på rallypigg og redd for bilen, så trenger litt god plass :o

 

Vi er Amatører på piggfritt , og er ikke spesielt redd for bilen , men trenger alikevell god plass :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er Amatører på piggfritt , og er ikke spesielt redd for bilen , men trenger alikevell god plass :D

 

Trengs nok litt plass med piggfritt ja...

 

 

Det er 40-50 cm tykk is nå. Det stemmer at det har vært flere dager med + grader nå. Det betyr at det er lite snø på isen foreløpig, men det gjør at isen får mulighet til å bli enda tykkere når kuldegradene kommer i morgen......

 

Det gjør også at den endelige finjusteringen av hvordan banen blir ikke er klart før det kommer mer snø.

Grunnrisset av banen ble brøytet opp i romjulen.(4 Km Lang) Mer info kommer etterhvert.

Banen skal bli bredere enn i fjor!

 

Den langsvingen som var ved påslippet i 07(eller var det 06) syns jeg var knallfin. Blir det noe lignende i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mange som skal opp fra torsdagen av eller? Foreslår en VACN fest på torsdagskvelden:) Vi er ikke mange (les: 3-4stk) fra Stavanger lokallag som kommer så vi må jo ha noen å feste med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... siden ingen har svart på posten over, er det ingen som skal være der fra torsdagen av? Eller er dere bare lite festevillige:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi reiser 12-13 stk fra Ålesund torsdagsmorran..Vi må jo ha en dag i forveien å bestille scooter på og pilse litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

80q fyra i går kveld! så nå begynner jeg å se frem til neste helg gitt... skal bli gøy å teste hvordan en bil som hører hjemme på isbane er å ratte : smil : var en fryd å høre 5 gassere leke villt med luft og bensin : rock :

 

Usedvanlig rar følelse å ligge så langt foran skjema mtp på stressmekking før treff... anbefales! : smil :

 

Reiser opp på torsdag jeg, så da blir det vel en dag ekstra med scooterkjøring og sosialt samkvem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi reiser 12-13 stk fra Ålesund torsdagsmorran..Vi må jo ha en dag i forveien å bestille scooter på og pilse litt :)

 

 

Skal si dere var en del som skal reise, det er jo knallbra:) Hvor skal dere bo? Hotell Funäsdalen dere også?

 

Hvor lang kjøretur får dere fra Ålesund til Funäsdalen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

80q fyra i går kveld! så nå begynner jeg å se frem til neste helg gitt... skal bli gøy å teste hvordan en bil som hører hjemme på isbane er å ratte : smil : var en fryd å høre 5 gassere leke villt med luft og bensin : rock :

 

Usedvanlig rar følelse å ligge så langt foran skjema mtp på stressmekking før treff... anbefales! : smil :

 

Reiser opp på torsdag jeg, så da blir det vel en dag ekstra med scooterkjøring og sosialt samkvem ;)

 

Har ikke hørt 5syl 10v med 5gassere live før..... gleder meg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.