Hvor blir det Vintertreff 2009 ?

Anbefalte innlegg

Banen blir på samme sted som i fjor. Jeg kan legger ut litt info/bilder av banen om ca 10 dager.

Det blir noen forandringer fra i fjor. Den blir ca 4 km lang

 

begynner gått 10 dager nå;)

noe info/bilder av banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

80q fyra i går kveld! så nå begynner jeg å se frem til neste helg gitt... skal bli gøy å teste hvordan en bil som hører hjemme på isbane er å ratte : smil : var en fryd å høre 5 gassere leke villt med luft og bensin : rock :

 

Usedvanlig rar følelse å ligge så langt foran skjema mtp på stressmekking før treff... anbefales! : smil :

 

Reiser opp på torsdag jeg, så da blir det vel en dag ekstra med scooterkjøring og sosialt samkvem ;)

Godt det ble fyrings da! Det så mørkt ut når du sa hvor lenge den hadde vært borte til overhaling..

 

Skal si dere var en del som skal reise, det er jo knallbra:) Hvor skal dere bo? Hotell Funäsdalen dere også?

 

Hvor lang kjøretur får dere fra Ålesund til Funäsdalen?

Ja vi stiller sterkt hvert år vi,hehe..

Vi ha fått oss hytter en eller annen plass, 3 km fra det såkalte "sentrum"..Kåvanstugorna eller noe..: klø :

Hotell utgikk i år pga pris...Hva betalte dere?

Sånn teoretisk sett så er det vel en 6timers kjøretur.Men men med bilhengere på slep så går det litt langsommere..Satser på å komme seg frem før Systemet stenger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi stiller sterkt hvert år vi,hehe..

Vi ha fått oss hytter en eller annen plass, 3 km fra det såkalte "sentrum"..Kåvanstugorna eller noe..: klø :

Hotell utgikk i år pga pris...Hva betalte dere?

Sånn teoretisk sett så er det vel en 6timers kjøretur.Men men med bilhengere på slep så går det litt langsommere..Satser på å komme seg frem før Systemet stenger ;)

 

 

Syns det hotellet var helt ok på pris jeg! Vi betalte 3390SEK (ca.3000NOK) for et dobbeltrom torsdag til søndag:)

 

Vi satser på å kjøre tilig om morgenen sånn i 6tiden... vi har vel gode 12-14timers kjøretur, hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det hotellet var helt ok på pris jeg! Vi betalte 3390SEK (ca.3000NOK) for et dobbeltrom torsdag til søndag:)

 

Vi satser på å kjøre tilig om morgenen sånn i 6tiden... vi har vel gode 12-14timers kjøretur, hehe!

 

Pr. pers ja?:) Vi betalte 4000 for hyttene og det er delt på 12stk :) Så da kan man bruke myye mer på jodlevann og scooterkjøring: rock :

 

Vi kunna jo møttes da å hatt litt sosialt samkvem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pr. pers ja?:) Vi betalte 4000 for hyttene og det er delt på 12stk :) Så da kan man bruke myye mer på jodlevann og scooterkjøring: rock :

 

Vi kunna jo møttes da å hatt litt sosialt samkvem :)

 

 

Nei, for 2 pers, det blir jo 1500 på hver det:) Jodlevann og scooterkjøring får vi også råd til da;) Men 4000 fordelt på 12 var absolutt ikke galt nei!

 

Ja, vi sier ikke nei til litt sosialt, blander vi inn litt alkohol så blir det jo enda bedre:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk litt lyst til å komme på lørdag og bli over til søndag.

 

Perfekt bursdags presang til meg det .. hehe

bursdag 1. feb :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en kamerat vurderer å dra, men det er ingen plasser som har rom for 1 natt??

 

Funesdalen hotell hadde kun 3 dagers rom.. å vi har bare tenkt til å være der lørdag/søndag.

 

Noen som har noen sove plasser til overs?

Bare for å kunne sove ett sted varmt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glem posten over :)

 

Jeg og RoY athle kvernø på forumet har funnet oss plass på "Grönländaren - wärdshus & vandrarhem med utsikt"

 

250 kr for rommet pr. person, 120 kr for sengetøy, 50 kr for frokost !

Var ikke akkurat dyrt ;)

 

Hvilke dager er det party?? alle? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må i allefall få til noe torsdag og fredag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med lørdag til søndag da? (da vi har booket ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man skal jo kjøre på banen på søndagen så det må bli noen få øl bare;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi må i hvertfall ha det litt sosialt, stikker ikke inn på rommet når banekjøringa er slutt å kjeder meg jeg altså..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel fest på Eriksgården hver kveld tenker jeg :)

 

Første prøvetur med 80q ble gjennomført i dag, fungerte ikke akkurat som det skulle, så ser ut som det blir S2 tenker jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det bra om folk fra andre hoteller møter opp på sånne fester ? :P

 

Har med video kamera folkens (prøver å lokke dere så jeg får sitte på noen turer :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info Bane

Det har blitt en endring av plassering av banen. Den er flyttet ca 500 meter sørover (dvs lenger vekk fra sentrum). Dette ble gjort fordi vi fikk overvann i fjor og ville ikke ta sjansen på det i år. Banen er 3,4 km lang og mer kompakt enn tidligere - dvs at vi ser bilene nesten hele banen rundt. Banen er fra 12 til 18 meter bred. Det er laget en bred 180 graders sving for publikumsvennlig kjøring og fine muligheter for bilder/video. Det er i øyeblikket meget gode forhold på banen. Pga snøvær hele helgen ble det ikke mulig å ta bra bilder.

Funes jan 08 096.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har med video kamera folkens (prøver å lokke dere så jeg får sitte på noen turer :P )

 

 

Du kan få sitte på meg noen runder med det der kameraet ditt;)

 

Jeg tok forresten S3'en en tur opp i fjellet helga som en liten forsmak på vintertreffet, hehe:)

Ble bare mobilbilde, glemte å ta med kamera...

IMG_0143.jpg

IMG_0145.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var hotell booket og Team Audi-garasjen kommer.:venner:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik at man ikke kan være mere en 2 personer i hver bil på banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik at man ikke kan være mere en 2 personer i hver bil på banen?

 

savner litt informasjon om regler og slikt jeg og, hmm

 

Edit : Sendte Andreas Skotner en Pm om reglemang osv nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maks 2 i bilen

Hjelm påbudt under all kjøring på banen

Kjørelys er påbudt og viktig

Alle vinduer skal være lukket.

Hvis du står fast skal du umiddelbart slå på varsellys

Nærmer du deg en bil med varsellys skal du kjørte meget sakte forbi

Gangfart forbi stedet for det taues biler

Teknisk kontroll på alle biler

På foretas stikkprøver på promille lørdag og søndag

Følg med i speilet og gi signal når du føler deg trygg til å slippe noen forbi

De som skal kjøre forbi har ansvaret for at ting går riktig for seg.

Forbikjøring kun tillatt på rette strekninger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det med blodsenka bil utpå der a?blir banen så jaevn at det går bra?er det flere som har senka bil som skal kjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det med blodsenka bil utpå der a?blir banen så jaevn at det går bra?er det flere som har senka bil som skal kjøre?

 

Skal du utpå med passelaten Roy ?:)

Muuulig jeg tar turen på lørdag også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du utpå med passelaten Roy ?:)

Muuulig jeg tar turen på lørdag også:)

 

ja har tenkt meg d ja,men er skeptisk til høyda på bilen da serru,men vi får se,vi tar med garasjejekk så får vi justere litt opp da hves d blir for gæli.

du må komma ja,d e jo bare litt iver 2 tima fra klett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfarings messig er det ikke noe problem FØR lunsj. Men når det begyner å nærme seg slutten på dagen (les etter lunsj) og alle med rally pigg har kjørt ideal spor hele dagen funker det dårlig med lav bil. Nå kjørte ikke jeg på banen i fjord men jeg var der og da var banen helt jævlig. Men for 2 år siden kjørte jeg og da lå bunnpanna mi og skrapet på isen 40-50% av banen. Og min var langt fra lav.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.