Hvor blir det Vintertreff 2009 ?

Anbefalte innlegg

kjørte selv for 2 år sia,, ble jo som en togbane tilslutt på banen,,

 

men får håpe det blir bedre i år, med 12-18 (?) meter bredde på banen,, noe som er litt bedre enn 2 bilbredder.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen på Eriksgård som er alene på rom eller er 2 som har lyst på en 3 mann?

Fikk plutselig vite at jeg ikke hadde rom alikevell. Er man 3 på ett rom får man 25% avslag i prisen så det blir billigere også. Har nå ringt rundt til de jeg har nr til jeg vet skal oppover uten hell. torsdag til søndag. Skal være sjafør på trekk bilen til Ole oppover i morgen men trenger nå sårt en seng å sove i der oppe ellers står hele turen i fare for å bli avlyst fra min side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte selv for 2 år sia,, ble jo som en togbane tilslutt på banen,,

 

men får håpe det blir bedre i år, med 12-18 (?) meter bredde på banen,, noe som er litt bedre enn 2 bilbredder.. hehe

 

Har ingen betydning om banen er 50 meter bred sålenge de med is pigg legger seg i ideal sporet runde etter runde. Da blir det faktisk bare værre for oss dødelige som må krysse is pigg sporene der vi kommer slengende uten feste:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen på Eriksgård som er alene på rom eller er 2 som har lyst på en 3 mann?

Fikk plutselig vite at jeg ikke hadde rom alikevell. Er man 3 på ett rom får man 25% avslag i prisen så det blir billigere også. Har nå ringt rundt til de jeg har nr til jeg vet skal oppover uten hell. torsdag til søndag. Skal være sjafør på trekk bilen til Ole oppover i morgen men trenger nå sårt en seng å sove i der oppe ellers står hele turen i fare for å bli avlyst fra min side.

 

Tar en hurtig bump da det haster endel å finne ut av dette? Event noen som har plass fra fredag til søndag så kan jeg høre med hotellet om jeg kan få rommet fra torsdag av. Klarer meg lenge med ekstra sengen så ingen trenger å frykte at jeg skal ta fra dem senga hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og en kompis skal sove her : http://www.gronlandaren.se/

 

250 kr pr natt pr person, + 120kr for sengetøy, +50kr for frokost..

 

Hvertfall billig for den ene natta vi skal være der, du kan jo eventuellt høre med dem ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mange timene til avreise fra Ålesund nå.. :)

Sees der!! :)

VACNFnesdalen2005047.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og en kompis skal sove her : http://www.gronlandaren.se/

 

250 kr pr natt pr person, + 120kr for sengetøy, +50kr for frokost..

 

Hvertfall billig for den ene natta vi skal være der, du kan jo eventuellt høre med dem ?

 

Siden jeg kjører med Ole er jeg nesten avhengig av å bo der han bor. Ellers blir jeg stående uten bil der oppe og kommer meg ingen vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har videokamera med seg som har mulighet for bruk av bulletcam?

Jeg tar med våres,men kan ikke bruke dette på det kameraet jeg har : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho, nå er avreise om få minutt:) Ses i fylla i lveld:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho, nå er avreise om få minutt:) Ses i fylla i lveld:D

 

Oh yeah!! : rock : Har bare 12 til 14 timers tur foran oss nå :D Men da smaker det bare enda bedre med et par kalde i kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5.5 timer til avreise, før vel dra i verkstedet og skru sammen ett par biler da :P (forsov meg gitt....)

 

ses der oppe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5.5 timer til avreise, før vel dra i verkstedet og skru sammen ett par biler da :P (forsov meg gitt....)

 

ses der oppe!

 

 

Da er det ca en times tid til avreise:) Å pokker hvor jeg gleder meg:)

 

Ringer jeg Ole når vi nærmer oss og hører hvor du ligger an i løypa:)

(Hørte det ikke ble 80Q`en allikkavell?: gråter : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ringte Jan-Andre meg fra Funäs og kunne medle om 21 kulegrader og strålednde sol! DEt er også medlt knallvær resten av helgen!

 

Jan-Andre hadde vært borte og sett på banen og kunne nesten ikke styre seg. Oppsummeringen var at dette kommer til å bli helt vanvittig Rått!

 

Og for de som enda sitter på gjerdet og venter, ring Hotel Eriksgård på +4668421006. De har nemlig fått noen avbestillinger og har ihvertfall 3 rom ledige!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kjente jeg det kribla litt etter å dra, men jeg må jobbe i morgen og har ikke hundepass :jegerdum:

 

Dere får ha det moro dere som skal opp. Dette er første året jeg ikke er på vintertreff siden.. ja jeg veit ikke hvor lenge.: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjenstår bare å mappe 90Q'n nå :P , så blir det avmarsj i morgen ettermiddag..

Gjeng på 7 trøndere som kommer, bor på eriksgården.

Stiller med: Coupe quattro, a4 1.8tq, s2 600hk, 90q med ennå ukjent effekt, på banen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er første året jeg ikke er på vintertreff siden.. ja jeg veit ikke hvor lenge.: gråter :

 

Siden ifjor:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass deg, hvis ikke så kjører jeg over reg-skiltet ditt og knuser utstillingsbildet du pleier å stille ut på bilen din! Nei, vent.. det har jeg jo allerede gjort :-O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var førermøte og påmelding unnagjort og kun få timer igjen til action :)

Gleder meg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en strålende morgen i Funäsdalen med -11 og ikke en sky på himmelen :D Her er lite bilde fra i går.

Funäsdalen 036 (Small).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten teaser fra meg også;) Har ALDRI vært så bra forhold under vintertreffet i Funäsdalen som det er i år så de som valgte å bli hjemme i år:nana:

 

IMG_1635.jpg

 

IMG_1672.jpg

 

IMG_1575.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder fra i går:

funes5.jpg

funas4.jpg

funas3.jpg

funas2.jpg

funas1.jpg

 

Tok ganske mange bilder, men ble MYE dårlig pga. snøen som rallypiggen dro opp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en bra bane dette! Virkelig artig i år!

 

Men en ting jeg hengte meg litt opp i.. En coupe som var helt nødt til å gasse innpå parkeringsområdet.. Og om jeg ikke tar helt feil kjørte uten skilt på veien.. Gir vel ikke det beste inntrykket av klubben det da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en bra bane dette! Virkelig artig i år!

 

Men en ting jeg hengte meg litt opp i.. En coupe som var helt nødt til å gasse innpå parkeringsområdet.. Og om jeg ikke tar helt feil kjørte uten skilt på veien.. Gir vel ikke det beste inntrykket av klubben det da..

 

Dette var en veldig bra treff ja! Har ikke teste banen her tidligre, men syntes banen var super i år hvertfall.

 

Det var en annen som også sladda inne på parkering på isbanen, som var forholdsvis nærme både grill området og en parkert bil. Kan ikke si jeg syntes det var veldig smart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt topp treff dette og kjøre cup var jo drit gøy,, men nisser med harde gass føtter i park og depo områder har en skrue løs,. er vel ingen som bli imponert av at noen sladder a deg skoa... mange som har ett så utrolig sterkt ønske om og vise seg selv og det de har!!! Og Bjørnar Støen, takk for kartlesinga og den ekstra friksonen jeg fikk ut av venstre svingene med ditt på trykk!! he he.. var det som satte vinner tiden tror jeg!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig det even, stiller friksjonenhjelpa til disposisjon når som helst!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.