Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen av gjengen som skal til lillestøm på denna Autofil messa da? Skal værtfall en tur oppover....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover... Vet ikke om det er andre fra Agder/Telemark som skal, men hvis det er flere, så kan vi jo ta en kollonne....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

Jeg skal oppover... Vet ikke om det er andre fra Agder/Telemark som skal, men hvis det er flere, så kan vi jo ta en kollonne....

 

Hei.

 

Det kunne vi helt klart vi gjprdt :-) Si i fra hvis du\dere skal d?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på lørdag, men skal innom IKEA først så det spørs når vi er der.. Sees på standen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal innover Kenneth! Når reiser du? Skal en tur innom sheriffen og muligens kjøpe noe dekker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei LArs...

 

Veit ikke ennå, men vi snakker om 1000 fra foks....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg ER her... og allerede relativt sliten og lei. Men jaaaa daaaa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult at KREMEN i Vestfold skal innover på Lørdag da........Jeg skal dra med meg han fyren jeg hadde med på Image Audio og vi drar rundt 09 fra Sfj.....jeg skal ha GOD TID iår....jogga rundt der sist pga skulle rekke et tog...........

GULINGEN er nytanka,nyvaska og nytørka så nå håper jeg været holder og veiene er tørre som vær bærtene sier................

 

En favoritt jeg på forhånd vet jeg skal sikle ekstra på er Königsagg CCR.......... GIVE ME A smekke...... (kanskje bare ta med en fra jobben for sikkerhets skyld.....fler som trenger?????)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg så var Andreas og Roger fra delelageret i Sfj..........

Men gulingen ble stående igjen på Fokserød.....satt på med en kamerat i en Audi 90 istede......(går en smule fortere kan man si)........

 

PS....mye å sikle på......men så utrolig harry av Ford å avduke bilene sine flere ganger.............

Og litt småskuffende utgave av Phaeton med microfelger.....men Audi A8 med W12 veide jo greit opp da........

Men Königsegg CCR..............s i k l e...................!!!!!!!!!!

(jeg dreit meg litt ut pga klarte å IKKE få med meg den nye fete Toyotaen av en eller annen grunn..den utenpå Bil denne gangen)

 

Men jeg kjøpte meg ei Autofil t-skjorte til.....fikk keystring av Andeby mannen og kjøpte meg LUE med vw logo på(bruker jo MYE lue på jobben fra nå til ut Mars jeg......og da syntes jeg den ble helt sjef til det....påvirke ungene så tidlig som mulig)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jo driiitfet, da!!

Ikke flaut å kjøre akku-bil da, nei! (Synd den ikke kan gå i kollektivfeltet, og er fritatt for hele avgiften, men så er det jo en liten (?) bensinmotor i den også, da.)

Tipper vi ser denne om ikke så altfor lenge!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CCR er fetere...men jeg fatter ikke at jeg klarte å misse denne......huff.....(var vell litt dopa av all eksosen fra køen i tunellen....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ho! De startet den, bane-ferrarien og en F40, og for et rabalder!! Den lyden var verdt hele turen.. Ble *nesten* våt i buksa!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

Ho! De startet den, bane-ferrarien og en F40, og for et rabalder!! Den lyden var verdt hele turen.. Ble *nesten* våt i buksa!! :D

 

Var vel råere når vi starta opp dieselen til Kai? :o hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...det gik jeg glipp av også..........grrrr..............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.