Stavanger: Chipsenter.no og Chipsenter Mjøsa kommer 16-19 oktober

Anbefalte innlegg

Heisann. Fikk en kjekk mail fra Tor Egil Hannestad. Chipsenter.no og Chipsenter Mjøsa skal ta seg en tur til stavanger 16-19 oktober. Noen som er med å planlegger en liten "event" med de? Kanskje me kan få profilert oss litt sammen med disse? De har enda ikke fått en plass å stå, så kanskje me kan hjelpa de me någe?

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116692&page=2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

180hk og 420nm!!!Dette fristet faktisk veldig.

Noen som vet hvordan drivverket liker 420nm?? Er det takk og farvell om et halvt år??

(Golf V 2,0 tdi)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok bilen tåler dette:)

 

Den har vel 320Nm orginalt? Bør tåle 100 til uten problem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt inn pris fårespørsel på 2 bila. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også fått pris på min. Vi må vel klare å finne en plass dem kan stå.

 

Hjemme hos foreldrene min funker hehe :D Stor parkeringsplass rett ved siden av huset. Tilgang til strøm og trådløst nett i garasjen :) Er på Endrestø. Nedenfor shell`n i kvernevik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville vært llitt forsiktig med å velge program da de har hatt en del tull og klatt med enkelte av prgrammene sine..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært noe problem med enkelte 1.8T, hovedsaklig bensinpumpe, N75 og LMM. Aldri vært noe på diesel siden.

 

Har folk spørsmål så ta gjerne kontakt med meg.. Svarer gladlig på alt folk lurer på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå. Noen som har en plass dem kan stå? De sko ha 3500 for min bil, og det er absolutt aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E der någen som ska bort i dag eller? Kjenne det friste sinnsykt å prøva dette. 3500 for chippe denne bilen e jo rimelig! Hvertfall hvis det blir gjort skikkelig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk akkuratt PM av de. De lande ikkje før 23.00, så der skjer heller lite i dag vistnok... Får ta det te helgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trodde de kjørte bort eg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi på plass på hotellet. Drev å tenkte tanken om å kjøre men 10 timer i bil fristet lite så da kastet vi oss på flyet :) Sparte jo 7 timer på det. Selv om han i sikkerhetssjekken måtte titte to ganger da jeg dro opp et ormbol av kabler fra sekken :P

 

Vi er ihvertfall på plass. Starter på min liste i morgen tidlig. For de som ønsker er det bare å ringe 90597402 fra kl 10.00 og utover dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe event rundt dette eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare å komme innom eller bør man bestille tid for å chippe? Står som muliens på listen din! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.