Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Morten Korneliussen

hehe.. forandring fryder... falken gutt :D

 

fåkk ju.. du får ikkje værme og lega med de store guttane lengår.. du må ver hjemma hos na mor *mobbe* : haha ::nana:: pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare husk at når du blir så "gammale" så meg så e dorr andre som bestemme... nok offtopic!!!!!!!

 

 

tore egil... få låna bilen din den helgå??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tore Egil er ikke på nett lenger for hiddenen og den berbare har vist tatt kvelden, men du kan jo komma på lokallagsfestet hos Hans Petter så kan du spør han der : smil ::nana:: haha :: cool ::rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille eg med bilen min Ska til og med gidda å vaska an før utstillingå.. (Eg e hos mor og far og låne pcen deiras nå d e derfor eg svare men ellers e d dårligt med svaring på grunn av pc mangel hjemma.. men ny er bestilt og snart på plass håpe eg..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

någen som har bilde av bilen hans? Har an gitt beskjed om at han stille og ti an vil parkera bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her ikkje bilde med de nye felgane.. men et bilde e dorr...

ska sennan en mld ang tidsponkt!!

tesa4mod.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dessverre ikke med meg dette arrangementet selv, da jeg er bortreist hele helga....: bh :

 

Men anbefaler alle som har mulighet, å ta turen utover å se. En kompis av meg som er med og arrangerer dette, og det blir masse kult der! Absolutt verdt å få med seg! : rock :

 

Legger ved annonsen for arrangementet

 

http://www.grafiskkompetanse.no/bilmesse-A5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det vaskemuligheter der? må nok kjøre ut bilen på fredag formiddag, jobber kveld hele uka.

er ikke sikkert jeg rekker å få ferdig luft fjæringen, og anlegget er sikkert ikke på plass heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått surret meg bortom utstillingen. Bra dette her med tanke på at dette er i november månned og mye snø. Nå hadde ikke jeg med kameraet, men håper noen av de andre i STV. lokallag som profilerte klubben kan legge ut noen bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom forresten den hvite skylinen til JSI seg ned? måtte skubbe den opp den lille bakken her på jobb etter at jeg dekorerte den på fredag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her noen bilder fra "standen" vår... etter mye om og men igår så fikk vi litt på plass...

CIMG1599.JPG

CIMG1600.JPG

CIMG1601.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært på jobb i hele dag og...og skal på jobb i hele morgen så får ikke tid til å være en dritt der borte omtrent. Men...var borte nå ikveld klokken 22.00. Hadde vært litt folk innom og hørte jeg. 500 eller noe sånt. Så gjenstår det å se hvor mange som kommer imorgen. Noen pene biler. Prøvesatt litt (eller en god del :P) i evo8'n. Råå bil det der...følte meg virkelig velkommen i recaro setene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Tirsdag ettermiddag sto det parkert en blå Golf med utrolig mye utstyr

 

John: var det denne du så?

 

bil014.JPG

 

den har vært innom en gang... ikke vist seg igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener der er ei vinge også på den bilen?

 

Han som eier bilen jobber på MC Donald på senteret der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja da var et vellykket treffet på plantasjen over :) . Må si at standen vår ble ganske bra etter at vi fikk lagt hodene våre i bløtt Morten og Tore Egil : ja :: smil : , virket hvertfall slik på folket som tok turen innom for å kikke... De fleste "skummet" igjen treffet helt til de kom til VW-Audi klubb standen, der ble de stående for å se film og studere bilene vi hadde utstilt. Det synes jeg var veldig motiverende til og gå bort for å snakke med folk og for å gjøre suksseen enda bedre neste gang der blir treff :D: cool ::glad::klapp:

Så 10 poeng til oss Tore Egil,Morten og Dama til Morten : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette ble veeeeeeldig bra... men vi må ikke glemme 9,5 poeng til øyvind.. han var da med... på lørdagen...

 

men ja det ble en veldig bra stand etter mye tenking og lite hjelp fra andre klubb medlemmer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja sorry Øyvind, skal ikke gjenta seg : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er to personer som også skal ha takk... eieren av en blå racing TT og eieren av en RS2 som velvillig lånte oss bilene i helgen.. disse er ikke medlemmer.. (jobber med dem)

 

TAKK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vellykket helt klart. Fikk selv ikke vært der så mye..var bare innom litt på nettene osv ;p

 

Ellers..tja..regner med VACN Stavanger stiller med en kanonfet stand på Cartease 2004 til våren (mai) på bryne. Bare å legge hodene i bløt. Husk å ha bilene klar =)

 

Morten: må kreve masse promoteringsstash fra hovedstyret som vi kan få brukt da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags biler skal stilles ut på Cartease?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.