Anbefalte innlegg

vi kommer sterkt tilbake på cartease.. har en liten "søt" mail på lager til styret når det gjelder stasj...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

datt denne ut eller er det ingenting å kommentere? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

datt denne ut eller er det ingenting å kommentere? : klø :

datt ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra film dette her, men skal jeg ha noe å utsette på filmen så må det være at kameramannen var ustødig på handa. Blei nesten litt løyen i hode å se på denne har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh.. ustø ja.. måtte sette opp farten på filmen hvis ikke ble den litt lang og kjedelig..

 

denne utstillingen skal også være i år og håper på større oppslutning fra klubben... vi må jo profilere oss.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

børster støv av denne tråden og legger inn en liten film snutt:

 

så sånn e d...

 

 

Vinglete og litt ustødig ja, men det er ikke lett..

 

Og de som tipser om å skru opp farta bare er helt på jordet iallefall, da blir bare vinglinga mye mye værre...

 

Men ja fin video som viser det som var på messa.. Ikke ille det.

Konstruktiv kritikk:

Få med noe mer oversikt litt lenger unna, ikke bare gå forran pansere, blir litt ensformig. F.eks klippet ditt på 03.00 Hadde passet mye bedre som en slags intro ide, istedenfor å bare begynne rett på som du har nå :D

 

Ellers så er jo stativ tingen - tripod, monopod - steadycam

hva som helst egentlig bare for å roe ned endel filming - stativ er ikke bare tingen, det er en ren og skjær nødvendiget :D

Prøv også og holde kamera i to hender og beveg deg sakte med lett bøy i knærne..

Ja du ser ut som en idiot og det er ubehagelig men det må til.

Ellers så er det alt for lite spennende og aggresiv klipping - dette gjør at folk synes det er kjedelig.. Du har endel sync og effekter på starten, men så fdør det hele liksom ut.. Hoppe litt mer frem til bilene i takt med musikken istedenfor den kjipe riste gangen i mellom.

 

MEN det er IKKE LETT å lage video fra messe saker.

Har forsåvidt laget en video selv fra Autofilmessa jeg ble ganske fornøyd med, men brukte så lang tid at man kan lure på om det er værd det :P

Denne filmen gidder jeg ikke legge på nett da den er 30 minutter lang og egner seg kun for dvd.. :)

 

Uansett Takk for film, og det var spennende å se hva som var på messa når man ikke var der :D

 

mvh

Tor Morten Berg

http://www.gunstig.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for god og seriøs kritikk Tor Morten.. : ja :

 

Dette er den første filmen jeg har klippet, og ville derfor ikke lage for mye effekter utav det.. For å sette meg litt i forsvar så er det ikke jeg som har filmet, men sier ikke at jeg hadde gjort det bedre. Dette med stativ er jo bankers, men ikke når det ikke er tilgjengelig. : gråter :

 

Grunnen til at farten er skrudd opp er fordi kameramannen gikk seint og filmet lenge på hver bil og ville ikke klippe bort for mye av bilene.. Men ja blir litt ør i hode... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.