Gis bort: Grønne sportsseter til S2.

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg fikk meg nye sorte skinnseter til min S2 og jeg gir derfor bort mine gamle stoler da de bare tar opp plass. De er som sagt grønne og førerstolen er betydelig slitt. Det kan vel forøvrig også nevnes at de er relativt demontert, men er fort gjort å skru sammen igjen. Ettersom jeg har knabbet interiøret fra en vanlig coupe så måtte jeg flytte over understellet fra S2'en så de passer med andre ord ikke rett inn i en S2, men en 90 coupe.

 

Passasjersetet og baksetene er gullegode...:)

Må hentes i Sola området.

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ta de jeg :)

det er slike med quattroskrift i ryggen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, var en som var ute litt før deg så må bare høre med han om han skulle ha de. Dersom han står over kan du gjerne hente de i morgen ute ved lokalet jeg holder til i på Sola. Sender deg en melding så snart jeg hører noe så tar vi det derfra!

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok ;)

Jeg kan hente dem i morgen! Men send en melding på 47646967, da jeg etter planen jobber til kl. 19 i morgen og ikke har tilgang til å sjekke VACN!

 

Mvh Eirik Øygarden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.