Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Det står en svart 2006 GTI DSG til salgs hos Jessheim Auto. Er det noen som kjenner til denne bilen, dvs. som vet om det er verdt å ta turen over fra Stavanger for å se nærmere på den? Forhandleren ligger jo like ved Gardermoen, så det passer fint sånn sett.

 

Her er link til bilen på finn.no;

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14761131&sid=xz2cab9bqoa833463&WT.svl=Bilde

 

 

Hilsen Harald

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens

 

Det står en svart 2006 GTI DSG til salgs hos Jessheim Auto. Er det noen som kjenner til denne bilen, dvs. som vet om det er verdt å ta turen over fra Stavanger for å se nærmere på den? Forhandleren ligger jo like ved Gardermoen, så det passer fint sånn sett.

 

Her er link til bilen på finn.no;

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14761131&sid=xz2cab9bqoa833463&WT.svl=Bilde

 

 

Hilsen Harald

 

Har såvidt sett bilen der borte, og den ser meget pen ut.. og med tanke på at det er en Møller forhandler så bør vel bilene de selger være i bra stand og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, allt ser OK ut. Men det er en bil som potensiellt kan kjøres i stumper og stykker av "feil" sjåfør, så jeg prøver bare å finne ut mest mulig på forhånd.

 

Men takk for svar!

 

Hilsen Harald

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg, eller mangler denne gir hendlene på rattet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil kan jeg ta en titt på den for deg siden jeg bor i nærheten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil kan jeg ta en titt på den for deg siden jeg bor i nærheten ;)

 

Takk for tilbudet, men du trenger ikke stresse foreløpig. Fin bilpark du har, forresten. Ganske så lik min egen.

 

Harald

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg, eller mangler denne gir hendlene på rattet ?

 

Godt observert! Det er jo en bil som fortjener å kunne gires fra rattet?

 

Harald

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbudet, men du trenger ikke stresse foreløpig. Fin bilpark du har, forresten. Ganske så lik min egen.

 

Harald

 

Bare hyggelig. Skal levere passat'n på en liten sjekk der neste onsdag så jeg titter litt på den likevel :) Ser ut som en flott bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da måtte jeg innom en tur i dag. Hadde med ungene så det ble en 30 sek titt. Så fin ut den. Noen små steinsprutskader på speil og panser + noen små riper på panseret de godt kunne tatt seg bryet med å polere vekk, men ellers så det ut som en "hel og pen" bil som de pleier å kalle det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen, Sondre. Ettersom jeg har innbyttebil (Polo 2002 1,4 Highline), tror jeg at jeg drøyer litt. Har ikke lyst til å kjøre 60 mil for å så å risikere et skambud på innbyttebilen.

Så akkurat nå heller det mot at jeg går for en ny Golf her i Stavanger. Jeg får rabatt på nye biler gjennom min arbeidsgiver, og da blir prisen på en 2009 Golf VI 160 hk DSG Highline omtrendt den samme som for GTI'en. Og nytt er jo nytt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg løfter denne litt igjen i alle tilfelle du fortsatt er interessert i bilen. Var selv i dialog med Jessheim Auto om kjøp av denne. Noe det ikke ble noe av siden de tydeligvis gjør det så bra om dagen at de ikke har tid til å følge meg opp i forbindelse med innbytte. (Der fikk de den også :)) Men det jeg skulle si om denne bilen. Den har noen svært stygge riper på panseret. Det går nok vekk med en real rubbing, men det ser nesten ut som om noen har dratt en plastpose over fremre og høyre side av panseret. I tillegg er det et realt steinsprang på passasjerspeilet.

 

Vinterhjulene er dessverre ultrakjipe 16" : bråk :

 

PS!

Bilen har rattgir og går så det suser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.