Anbefalte innlegg

Har nå oversendt en liten artikkel, som forhåpentligvis kommer med i neste Treffpunkt, til Treffpunkt-redaksjonen.

Vi skulle gjerne ha hatt med noen bilder her fra lokallagets medlemmer. Noen som har noen? : klø :

Kan f.eks. være av bilen din, "mekking" på bilen, sammenkomster hvor lokallagets medlemmer er med osv...

Please, noen har sikkert noe! Høyest mulig kvalitet, og sendes f.eks. til meg på mail eller direkte til redaksjonen v/ Lars-Inge Andresen (jeg sendte artikkelen til han).

Haster litt dette... og det hadde vært artig å fått med noen bilder fra oss selv ;)

 

e_leikanger@yahoo.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra Eskild! Bilde er sendt deg på mail :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eskild Leikanger

Har nå oversendt en liten artikkel, som forhåpentligvis kommer med i neste Treffpunkt, til Treffpunkt-redaksjonen.

Vi skulle gjerne ha hatt med noen bilder her fra lokallagets medlemmer. Noen som har noen? : klø :

Kan f.eks. være av bilen din, "mekking" på bilen, sammenkomster hvor lokallagets medlemmer er med osv...

Please, noen har sikkert noe! Høyest mulig kvalitet, og sendes f.eks. til meg på mail eller direkte til redaksjonen v/ Lars-Inge Andresen (jeg sendte artikkelen til han).

Haster litt dette... og det hadde vært artig å fått med noen bilder fra oss selv ;)

 

e_leikanger@yahoo.no

 

U got mail!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder er sendt.... :)

 

 

Mvh

Per S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med at dere (vi?) sier som følger....

 

Hei, alle sammen. Kan dere møte opp der å der da å da. så tar vi et fellesbilde!! =)

 

Bare ett forslag....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thanks folks...

Da har jeg mottatt noen bilder. Disse videresender jeg til redaksjonen, så får det være opp til dem å avgjøre hvilket/hvilke bilde® de vil ha med. Hvis de vil ha med noen i det hele tatt da :)

Vi får vente med spenning på neste Treffpunkt ;)

 

Helge; Fellesbilde er ikke noen dum ide! Dette kan vi vel f.eks. ta ved ett lokallagstreff eller noe lignende... kanskje noe å tenke på til neste "godværs-sesong" når bilene begynner å bli oppshinet igjen. Min ser i allefall trist ut slik det er nå, med kaldt, grått og møkkete vær...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er vælla trist den å gett....

 

Kjøpt en kilo sparkel og en liter lakk nå. Pluss at jeg skal på blikkenslageren på løkkemyra å kjøpe no plater m hull i =)

 

Pluss ny bakstilling. Mye å gjøre. Må faktisk skaffe meg en midlertidig bil for en ukes tid eller noe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som dere kunne lese av nyhetsbrevet jeg sendte dere, vil jeg prøve å innkalle til et møte på nyåret der vi legger planer for sesongen. Vi kan jo ta et fellesbilde der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste nyhetsbrevet ja... dette var virkelig en flott måte å kommunisere med (komme med informasjon til) medlemmene i lokallaget på! : ja :

Ellers har du fått PM Oddbjørn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger flere bilder for å sende inn til Treffpunkt-redaksjonen!!! Jeg har fått beskjed fra de om at bildene som er innsendt har for dårlig kvalitet til å komme på trykk. Vi får forhåpentligvis med en artikkel i neste Treffpunkt.

 

Kvaliteten/størrelsen på bildene bør visst helst tilsvare cirka 1mb.

 

Hvis noen har et 'bra' kamera, så anbefales det å ta med dette på møter, samlinger etc. så vi kanskje kan bygge oss opp en liten 'base' med bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eskild tok jo forhåpentligvis noen gode nok bilder under møtet fredagskvelden. Uansett send høyoppløselige bilder til Eskild i god tid før 22.april!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, sitter å laster de inn på hiddenen nå, men jeg er usikker på om kameraet mitt har stor nok kapasitet :confused::D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er både bilder og artikkel oversendt redaksjonen i Treffpunkt!

Fikk for øvrig e-post fra Svein ikveld med 2 flotte bilder av Passat'en, disse ble med videre til redaksjonen i tillegg til ett par bilder av A4'en til Per og noen bilder vi tok på fredag.

Så til alle dere som ikke rakk å få med bilder av bilen deres, leit, men dere var for sent ute :D;)

Dere må ikke ta alt jeg sier så alvorlig, jeg tar fremdeles mer enn gjerne imot bilder! Som sagt så er "sakene" oversendt redaksjonen, så jeg bryr meg ikke noe mer om å sende over flere bilder dit. Men det kan allikevel være kjekt å ha for ettertid, for vi kommer forhåpentligvis tilbake med flere artikler som kan oversendes. I tillegg kan det være kjekt å ha viss man skal "reklamere" litt for seg selv ved egne arrangement etc., er bare et tidsspørmål før dette må til.

Ellers tenkte jeg å se på om jeg ikke fikk laget litt "snacks" til neste lokallagsmøte i mai som vi kan ha å se på :cool:;) Vi har i allefall tilgang på lerret og overhead da, samt at Helge har etterlyst om det er noen som har, eller har tilgang til, en projektor, det hadde vært ideelt hvis vi fikk tilgang på en slik!

 

Legger ved ett bilde jeg knipset på fredag. Det er deler av "Golf-mafiaen" vi ser her, representert ved Bjørnar og Oddbjørn.

Fra lokallagsmøte 15.04.05-04.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.