#1 Skrevet Oktober 8, 2008 Noen som vet om steder i nærheten de har en slik dings? Har ikke fjerneste idé på hva lakkoden på bilen min kan være, og jeg trenger å få lakkert litt på den. Er ikke original lakk på bilen, om jeg har fått vite rett, så er det en Mercedes-farge, men uansett bør jeg få en kode så jeg får blandet meg litt lakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2008 Ta turen innom en billakkerer de har utstyr for å "lese" lakken din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2008 Om ikke scanner har de alltids fargeprøver de kan prøve opp mot bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2008 Tenkte jeg fikk gjøre noe slikt ja, enklere for dem som har slik scanner. Fremfangern (org.) og venstre forskjerm (glassfiber) flasser :\ Så skulle jeg også fått lakkert kanalene helt ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2008 Veit at det er en fargehandler rett i nærheten av togstasjonen i Tønsberg som var veldig god på dette. Ta med f.eks tanklokket, og han blander riktig farge på sprayboks om du vil. Husker ikke helt hvem/hvor det var, men du er jo Tønsberg-mann, så du er vel litt mer kjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2008 Ja, jeg vet fargeriket Meyer ligger omtrent rundt der, de har virkelig peil på lakk. Kjøpte lakk der til Toyota'n min og de traff spikern på hue for å si det sånn, den lakken var vanskelig for de bilene er vistnok lakkert på 3-4 forskjellige steder i verden med en ørliten forskjell i fargene Tenkte jeg skulle innom dem nestegang jeg er innom Tønsberg (bor utenfor). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...