Anbefalte innlegg

Noen som vet om steder i nærheten de har en slik dings?

Har ikke fjerneste idé på hva lakkoden på bilen min kan være, og jeg trenger å få lakkert litt på den.

Er ikke original lakk på bilen, om jeg har fått vite rett, så er det en Mercedes-farge, men uansett bør jeg få en kode så jeg får blandet meg litt lakk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta turen innom en billakkerer de har utstyr for å "lese" lakken din

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke scanner har de alltids fargeprøver de kan prøve opp mot bilen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg fikk gjøre noe slikt ja, enklere for dem som har slik scanner.

 

Fremfangern (org.) og venstre forskjerm (glassfiber) flasser :\ Så skulle jeg også fått lakkert kanalene helt ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit at det er en fargehandler rett i nærheten av togstasjonen i Tønsberg som var veldig god på dette. Ta med f.eks tanklokket, og han blander riktig farge på sprayboks om du vil. Husker ikke helt hvem/hvor det var, men du er jo Tønsberg-mann, så du er vel litt mer kjent. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg vet fargeriket Meyer ligger omtrent rundt der, de har virkelig peil på lakk. Kjøpte lakk der til Toyota'n min og de traff spikern på hue for å si det sånn, den lakken var vanskelig for de bilene er vistnok lakkert på 3-4 forskjellige steder i verden med en ørliten forskjell i fargene :P

Tenkte jeg skulle innom dem nestegang jeg er innom Tønsberg (bor utenfor).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.