Anbefalte innlegg

Treffpunktreportasje..

 

Hei alle sammen!

 

Nå som vi er godt igang med å skaffe oss en mer samla gjeng enn vi noen gang har hatt, hva med å få til en proff reportasje i Treffpunkt med noen stilige bilder og litt om hver bil?? Litt om hva vi gjør, og hva som er vår visjon??

 

Noen som kan ta seg av dette?? Evt. forslag??

 

-Anders-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar snart en gjen til Essen Motorshow, så vi kan vel ta en del bilder og få en av gutta til å skrive litt.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Vi drar snart en gjen til Essen Motorshow, så vi kan vel ta en del bilder og få en av gutta til å skrive litt.....

 

Høres ut som en kjempegod ide!!! : ja : Men tror kanskje Anders i utgangspunktet mente Telemark lokallag.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her, ja!

Selvfølgelig hadde et innblikk fre Essen gjort susen!! God tur og lykke til med skrivinga!!

 

Men det var Telemark lokallag jeg i utgangspunktet tenkte på..Fler av oss har skivd inn og bidratt litt med "Min Audi/VW", men det hadde gjort seg med fler bil(d)er og litt om oss, synes jeg. Vi har jo blitt en mer samla gjeng i det siste, og profilert oss bra..

 

Ingen som har noen meninger????

 

Jeg for min del er jo med i Typ 81/85-forumet, og har foreslått noe liknende, og vi skal prøve å få til fellesfoto t våren eller noe..Har maila P. Håvelsen for en stund siden, og han var positiv!!

(Jeg for min del drømmer vel også om å se disse klassikerne på rekke og rad...Brom,brom..)

 

Synes det er lenge siden det har skjedd noe her på sidene våre, så jeg bare lufter tankene...

001__scaled_600.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Anders Reinholt

Se her, ja!

Selvfølgelig hadde et innblikk fre Essen gjort susen!! God tur og lykke til med skrivinga!!

 

Men det var Telemark lokallag jeg i utgangspunktet tenkte på..Fler av oss har skivd inn og bidratt litt med "Min Audi/VW", men det hadde gjort seg med fler bil(d)er og litt om oss, synes jeg. Vi har jo blitt en mer samla gjeng i det siste, og profilert oss bra..

 

Ingen som har noen meninger????

 

Jeg for min del er jo med i Typ 81/85-forumet, og har foreslått noe liknende, og vi skal prøve å få til fellesfoto t våren eller noe..Har maila P. Håvelsen for en stund siden, og han var positiv!!

(Jeg for min del drømmer vel også om å se disse klassikerne på rekke og rad...Brom,brom..)

 

Synes det er lenge siden det har skjedd noe her på sidene våre, så jeg bare lufter tankene...

 

Høres ut som en meget god idè Anders! Burde heller ikke være så vanskelig å få gjort, problemet er som vanlig bare at noen må gjøre det.... Men det skal vi nok klare! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som melder seg frivillig???

 

Dette krever selvfølgelig at hver og en som har lyst til å være med, må bidra med info.... Alt skal ikke ligge på skuldrene til han/hun som påtar seg ansvaret for å sette dette sammen, og videreformidle! Hvis alle bidrar, og vi får satt opp en frist på innsendelse av info, blir alt enklere....

 

Kom igjen, da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en knall ide det der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra ide, bare vent med det til våren ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ulempen med å vente, er at da tar det enda leeeeenger tid før vi får se det på trykk.....

Det vil jo alltid være noen det ikke passer for, men de fleste har sikkert en haug med bilder av bilen sin, alt bør jo ikke være oppdatert. Moro at det kommer fram hva som skal gjøres/planer også.....

 

Er det noen som vil ta på seg ansvaret her, eller??

Eller er det ikke aktuelt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt

Høres ut som en kjempegod ide!!! : ja : Men tror kanskje Anders i utgangspunktet mente Telemark lokallag.... ;)

 

Sorry, har en tendens til å skrive ting uten å helt få med meg hvor det helt ligger da jeg alltid ser på hva som skjer for dagen på forumet og ikke går in på de div linkene. SORRY.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...godt at det finnes noen overengasjerte medlemmer på forumet her. Ser ikke ut til at så altfor mange av medlemmene i Telemark vil ta på seg ansvaret for utforming av en slik reportasje.

 

Vi støtter selvsagt opp om dette forslaget, men jeg tror nok våren 2005 er mer rette tida for å lage noe sånt. Rart hvordan det er men medlemmene er nok mer motivert for sånt når temperaturen stiger, sommerdekka igjen kommer på og folk er mer i "klubbstemning". Planer er gjennomført ila. vinteren og bilene er våryre!! Vi får lufte stemingen ved neste klubbkveld, så tenker jeg nok det blir fart på sakene. Vi bør iallefall uansett klare å få til NOE. Om ikke annet stiller sikkert en del av oss opp, så kan vi lage noe vi. Som tidligere foreslått syns jeg vi også burde prøve å fronte lokallaget i lokalaviser og TV Telemark etterhvert. Vet det finnes noen ivrige journalister der selv om de ikke har innfinni seg ennå. Vi fikk jo akkurat ei Motoravis i posten de fleste av oss. Sikkert noen der som vil skrive litt om oss. Og nå når vi er så godt i gang med å få etablert en ny fin gjeng, syns jeg vi burde gi bånn gass videre og få med fler...

 

Det finnes mye bra bil i området, men mange av de vet ikke om oss, og tør langt ifra å møte opp på klubbkvelder med en fra før mer eller mindre sammenspleisa gjeng. Utenfra virker vi kanskje litt "farlige" for mange. Hvorfor ikke profilere oss ennå mer utad, og dermed få med flere. Hadde vært utrolig moro om kolonna til Våler, Rudskogen, NBS osv. osv. kunne blitt ennå lengre neste år.

 

Mvh

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh.....Mista nesten pusten....Her var det mye tekst!

 

Men er enig jeg, broder'n... Vet at mange tenker mer i sånne baner når det nermer seg våren, men da skjer det jo så mye annet!! Alt skjer på våren..

Tenkte det bare var moro å få til litt nå også...Det skjer jo ikke allverdens annet i løpet av vinteren.....

 

Noen som har andre forslag, da??? Eller skal vi gå for dette??

 

Julebord?? Hadde det vært noe, eller?? Da må vi i så fall få ræva i gir...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja selvfølgelig skjer det mye på våren, men jeg tror nok likevel at det er rette tida. F.eks. ifm. en vaske/poleringskveld eller noe sånt. Kunne få tatt ennå flere fine bilder og lagd til ei proff reportasje. Da hadde sikkert Petter H. & Co blitt fornøyd. De setter iallefall sikkert pris på at vi gjør et forsøk. Vi som medlemmer er jo med på å forme klubben da, så da må vi jo bidra med noe.

 

Selvfølgelig mulig å lage noe nå for å få det fortest mulig i Treffpunkt, men jeg stemmer heller for våren (mye pga. at jeg ila. vinteren/våren forhåpentligvis får realisert noen av planene mine og A6`n får et VACN utseende på lik linje med mange av dere andre).

 

Men du som har ansvaret får gjøre som du vil. Jeg stiller uansett jeg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.