Møller Bil Tromsø har...

Anbefalte innlegg

... et ufattelig heftig tilbud på 4stk. 245/50 R18 1000Q Winter Viking dekk (piggdekk).

3-400,- per dekk!! Hvis det er noen som trenger sånne dekk. ;) Så snakk med han Gunnar på delelageret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... et ufattelig heftig tilbud på 4stk. 245/50 R18 1000Q Winter Viking dekk (piggdekk).

3-400,- per dekk!! Hvis det er noen som trenger sånne dekk. ;) Så snakk med han Gunnar på delelageret.

 

Dette tilbudet har de ikke lengre, for nå er de mine;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... et ufattelig heftig tilbud på 4stk. 245/50 R18 1000Q Winter Viking dekk (piggdekk).

3-400,- per dekk!! Hvis det er noen som trenger sånne dekk. ;) Så snakk med han Gunnar på delelageret.

 

kan ikke tenke meg at di er så god å kjøre på vinteren.. finn jo ikke sporan etter andre bila da, blir brøytebil.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke tenke meg at di er så god å kjøre på vinteren.. finn jo ikke sporan etter andre bila da, blir brøytebil.. :)

 

Har du kjørt på slike?

 

Nei de kan nok ikke sammenlignes med 195.65.15, men det er ikke derfor jeg kjøpte de heller:) det skal se bra ut...

 

Har kjørt 235.40.18, og disse var helt ok, så jeg tror ikke det er noe større problemer med disse. Og til 1200,- kan jeg godt bytte etterhvert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kommer du på vintertreff med disse Ken? Feite hjul får du i alle fall, hvor brei felg skal de på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det e jo dækk tel q7 i den størelsen. ballong dækk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kommer du på vintertreff med disse Ken? Feite hjul får du i alle fall, hvor brei felg skal de på?

Muli muli, men får æ quattroen klar til da, så e den me på henger...:) Felgen e 9" brei... RS6 II. Trur æ...:)

 

det e jo dækk tel q7 i den størelsen. ballong dækk.

 

Jaha, da må du sjekke engang til, Q7 har nok enda større dim 275/55.18 . Disse passer til Allroad, men går på min fordi den har større dim en de gamle A4. Men 245.50.18 er litt for store, skulle vært 245.45.18 da hadde det vært perfekt.... Om det blir balong dekk, tja, litt kansje. Men det er da fortsatt 18" felg, ikke 15-16";) Bilen er senket, så det vil ikke ha så stor betydning med store dekk. Jeg har for store dekk i dag på mine 20" da i 245.35.20, men det er for comforten sin del:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.