Anbefaling av bøttestoler?

Anbefalte innlegg

Noen som har bøttestoler å anbefale?

Og eventuelle plasser det lønner seg og kjøpe dette. Har ikke bruk for stoler i 10-15000kr klassen, men litt greie stoler vil jeg ha.

 

Tenker da på typen uten justering og med mulighet for 4-6 punkt seler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd en god del av FK's stoler, men det er en som har utmerket seg mht sittekomfort. Race4tror jeg den het. Koster like under 4k pr stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ractive stoler stod i min e30, vanvittig gode stoler, husker desverre ikke hvilken modell det var..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde noen Sparco Sprint stoler her en dag. Synes du var veldig gode og sitte i. Men er skeptisk til at de var veldig billige (2000kr sk.)

Hva som er forskjellen på de og noen som er dyrere? (Sett bort fra carbonstoler osv)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprint var i alle fall før rørrammestoler, som er en billigere og "mindreverdig" konstruksjon. De dyrere har skål støpt i glassfiber (eller karbon/kevlar).

 

Sparco pro 2000, Sparco Evo (finnes i forskjellige str.) og Recaro pole position er stoler i alle fall jeg sitter godt i - også over tid. Førstnevnte koster rett over 4000kr hos Gundersen motorsport, og er etter min mening vel investerte kroner. Du tilbringer jo tross alt en god del tid i dem;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay.

Det jeg likte godt med sparco stolene er at det ikke var noe "ryggplate" på de. Mange stoler som er veldig harde i ryggen synes jeg :o

 

Men spørs om jeg får sjekke litt videre også da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde selv Sparco Rev tidligere, og var meget fornøyd med de. Synes Sparco stolene er verdt kronene. Er vel alltids noe pent brukt å få tak i også.

 

Picture086.jpg

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser litt på noen stoler nå. Det er sparco Tec: 3180kr

Tec.jpg

 

Sparco Rev:3970kr

Rev.jpg

 

OMP Grip: 4060kr

grip.jpg

 

OMP RS: 3650kr

rs.jpg

 

Har ikke noe lyst til å gå over 4k pr stol. Noen her som har prøvd noen av disse stolene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Sabelt Indy i min. Går fint å sitte 3-4 timer i de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.