Anbefalte innlegg

trur dere ikke at Flisundet har film av bilen min på standet sitt på messa, da den blir bremsa. Fikk en mail i går kveld og en som lurte på om det var bilen min, måtte jo ringe dem og høre da, og fikk da et bekreftende svar.

 

synes det er litt kult jeg da. må bare få denne filmsnurten selv også, de skulle prøve og sende den på mail til meg.

 

gleder meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen

trur dere ikke at Flisundet har film av bilen min på standet sitt på messa, da den blir bremsa. Fikk en mail i går kveld og en som lurte på om det var bilen min, måtte jo ringe dem og høre da, og fikk da et bekreftende svar.

 

synes det er litt kult jeg da. må bare få denne filmsnurten selv også, de skulle prøve og sende den på mail til meg.

 

gleder meg

Greit å ha med seg øya, ikke sant? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Greit å ha med seg øya, ikke sant? ;)

 

 

jepp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen

trur dere ikke at Flisundet har film av bilen min på standet sitt på messa, da den blir bremsa. Fikk en mail i går kveld og en som lurte på om det var bilen min, måtte jo ringe dem og høre da, og fikk da et bekreftende svar.

 

synes det er litt kult jeg da. må bare få denne filmsnurten selv også, de skulle prøve og sende den på mail til meg.

 

gleder meg

Sikkert tøft det,

men eg hadde blitt litt irritert om eit firma hadde vist fram film av bremsing av bilen min, uten at eg viste om det. Det er tross alt snokar alle plassar. Og du veit aldri om det er ein potensiell biltjuv eller noken fra tollvesenet som ser bilen, og det er jo ikkje så mange som har lik bil som deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde og satt pris på at de spurte meg først, men ellers hadde det vært iorden. Sålenge mitt navn, fjes eller bilskiltene ikke kommer med på filmen, bryr jeg meg ikke. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skiltet er sladda da ingen som ser det der i alle fall.

 

men finnes jo mange bilder på nett da med skiltet på de. men er da greit med cam over våking der bilen står. ups sa jeg det høyt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig det da.. får nesten se på den når je skal til Lillestrøm jeg da, så lenge je ikke fikk vært på lokallag treffet i går.

Var 2 biler fra lokallaget på årets kalender også.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Maanum Johansen

Var 2 biler fra lokallaget på årets kalender også.. ;)

off topic:

 

 

Det var det gitt.. vondt i magen.. savner a4`n jeg nå........... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der ser du, du skulle ikke solgt den.. hehe... men det kommer vell noe om en stund vell? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.