Noen her som kan(Husker) lasteberegning før vogntog(klasse CE)

Anbefalte innlegg

Som topicen sier..Skal ta teorien og der er selfølglig med lasteberegninga før vogntog(CE) som eg ikke husket hvordan man gjorde det: bh : Er det noen i klubben som husket det?? eller kan det??:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringe en trafikk skole å spørre ? :P evt om det ikke haster så kan jeg sikkert finne det ut for deg i morgen om du minner meg på det. Send meg en sms på 95733416 så skal vi se hva vi finner ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringe en trafikk skole å spørre ? :P evt om det ikke haster så kan jeg sikkert finne det ut for deg i morgen om du minner meg på det. Send meg en sms på 95733416 så skal vi se hva vi finner ut ;)

 

Har ringt skoler rundt omkring men fekk ikke noe hjelp,kun visst eg meldte meg kursa som koster 2-3000-kroner...men har fått litt hjelp om det nå....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

funne ut av dette???

 

 

Nja på vogntog men sliter litt på semi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja på vogntog men sliter litt på semi

 

semi e enkelt! men man må sjekke om det e fast eller flyttbar svingskiva! eller så kan man kuke d sjikkeli tell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

semi e enkelt! men man må sjekke om det e fast eller flyttbar svingskiva! eller så kan man kuke d sjikkeli tell

 

men det står vel på vognkorte om det er flyttbar??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja står vell anmerket der om hvor skiva er plasert. visst det står to tall der så er den flyttbar og visst det står et tall så er den fast!

Kan jo stå feks 90-130 da er den flyttbar. visst det står 110 er den fast

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.