#26 Skrevet Juli 18, 2013 er det noen som vet hvor man får tak i fittings fra an - 8 til m16x1,5 og an - 6 til m14x1,5 i vanlig grå farge/sølv? ikke chrome! skal være mellom bensinrør og inn til org fuelrail slanger som det er nevnt tidligere i tråden her. har søkt opp og ned på summit uten at eg klarer å finne noen som passer med akkurat den fargen der... noen andre som vet eller kan hjelpe? mvh alexander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 18, 2013 Vi har disse adapterene i svart om du kan bruke det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 18, 2013 Vi har disse adapterene i svart om du kan bruke det? er i første omgang på jakt etter de i sølv eller i grå, men visst eg ikke finner det så får vi se. hvilket merke fører dere bare for nysgjerrighetens skyld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 18, 2013 Sjekk her,de har litt forskjellig utvalg. http://www.pegasusautoracing.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 19, 2013 er i første omgang på jakt etter de i sølv eller i grå, men visst eg ikke finner det så får vi se.hvilket merke fører dere bare for nysgjerrighetens skyld? Vi har XRP fittings. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 19, 2015 stemte det at den var M14x1.5 inverted flare ? noen som vet hva størrelse det er ut av fuel railen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 7, 2021 Løfter denne litt:) Skal lage slanger mellom fuelrail og bensin rør(på bil) med originale Audi koblinger (m14x1.5) Noen i Norge som selger an overganger fra Han og hun m14x1.5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 8, 2021 Er vel flere som har dette, fittings of norway, stian sørlie motorsport osv. Jeg har ofte kjøpt fra Pedersen Racing og de sender veldig kjapt, overganger AN6 her: Fant ikke noe hunnkoblinger derimot. https://www.pedersenracing.no/produktkategori/fittings-ny/overganger-mm-npt-bsp-unf-til-an/an-6-til-mm-npt-bsp-unf/ 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...