Anbefalte innlegg

Heisann. Me har jo snakka mye om å prøva å få te någe sosialt samen. Eg har fundert litt på ka me kan finna på.

 

Ka me "verksted dager" hjemme hos medlemer. E jo ein del folk som har en del gode prosjekter som kanskje trenge litt hjelp. Kan bli kjedelig å ver aleina heila tidå. Ka me då å laga te litt greier rundt dette. Tar ein dag kor me møtes hos de forskjellige å bler me å hjelpe. Eventuelt bare stikke innom å kikke på dette greiene. E jo alltid någe som ska gjørs på disse prosjektene som tar tid. Pluss at me får ver litt sosiale.

 

Hørtes det ut som ein god ide? Någen som trenge hjelp me prosjektet sitt, eller eventuelt bare vil ha ein dag å visa ka de jobbe me. Kanskje me kan få litt gang på caddyen te morten og? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeptisk te 5-10 mann så skrur på samme prosjekt på en gang... Jo flere kokker osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo flere kokker osv.

 

...jo mer søl...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va jo ikkje det som va tanken då. E jo hvis du trenge hjelp te någe som du trenge flerne mann på. Pluss at me får sjans te å sjekka ut de siste prosjektene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me kan jo møda opp hos Klugen tror han slide litt med prosjektet sitt, han blir jo aldri ferige :D:D:D

 

Neida, men dette hørtes jo knall kjekt ud, eg e absolutt med.. Masse å setta fingranne i i Caddyen og :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har lyst å ver førstemann då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...tror han slide litt med prosjektet sitt, han blir jo aldri ferige :D:D:D

 

Retta rævå så feis! : smil : (ja, eg kaste stein i glasshus nå for eg blir ikkje ferige eg heller : haha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Retta rævå så feis! : smil : (ja, eg kaste stein i glasshus nå for eg blir ikkje ferige eg heller : haha :)

 

haha..! : haha ::shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, hadde jo vært gøy å sett ka folk holle på me rondt forbi:) Isje at eg e så jysligt flinke mekaniker, men eg kan nå bruga et skrujern å ei skralla:D Åsså e eg jysligt goe moralsk støtte, bare spør Hein:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes bra ud..:) e bare å finna skrutrekker\fastnøkkel å ver me å riva a8en i biter:) heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me kan jo møda opp hos Klugen tror han slide litt med prosjektet sitt, han blir jo aldri ferige :D:D:D

 

Neida, men dette hørtes jo knall kjekt ud, eg e absolutt med.. Masse å setta fingranne i i Caddyen og :P

 

Ke ti va d Caddyen sko ver klar sa du når me va på våler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen komme øve ett kanontilbud på spylervæske så gi beskjed te meg. Har fått ett merverdig høgt forbruk av spylervæske i det sista ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ke ti va d Caddyen sko ver klar sa du når me va på våler?

 

Rolig nå sailerboy! :D Va det ikkje Våler 09 eg sa? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen komme øve ett kanontilbud på spylervæske så gi beskjed te meg. Har fått ett merverdig høgt forbruk av spylervæske i det sista ;)

 

Vett de selge dette te 10kr dunken ein plass, mulig det va europris, men e og mulig det e smart club.. Sistnevnte e det jo dårligt med her i distriktet då...: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen komme øve ett kanontilbud på spylervæske så gi beskjed te meg. Har fått ett merverdig høgt forbruk av spylervæske i det sista ;)

 

Du må kjøpe ein med bra metanol% hehe

 

TD gofen gikk merkbart bedre med cooler : smil : vis du logger på msn så kan du få bilde av opplegget

 

OPS: Beklager gikk litt fort her trudde eg var i den store offtopic tråden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må kjøpe ein med bra metanol% hehe

 

TD gofen gikk merkbart bedre med cooler : smil : vis du logger på msn så kan du få bilde av opplegget

 

Går endå bedre når ein får i pumpå og, få vekk økodiesel driten, og så tar me opp turbotrykket og stille på pumpå. Må modda pumpå innvendigt før montering, ett par triks der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har eit forslag som kanskje kan virka litt interresant og litt forskjellig for de fleste.

 

Ude på låven står jo både mg, Frodo, Morten, Mads og eit t klubbmedlem. Sko me ikje tatt ein dag der ude? Eg trenge ein del hjelp med pussing og sveising, samt sedda sammen golfen min. Frodo trenge jo å riva ifrå kverandre A8en. Kunne det vært ng?`:)

 

Så konne me tatt kanskje ein tur ud på kvelden eller ng der alle kan ta me sine nærmeste, for dei som he: gråter : og så he me d kjekt ilag! hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har eit forslag som kanskje kan virka litt interresant og litt forskjellig for de fleste.

 

Ude på låven står jo både mg, Frodo, Morten, Mads og eit t klubbmedlem. Sko me ikje tatt ein dag der ude? Eg trenge ein del hjelp med pussing og sveising, samt sedda sammen golfen min. Frodo trenge jo å riva ifrå kverandre A8en. Kunne det vært ng?`:)

 

Så konne me tatt kanskje ein tur ud på kvelden eller ng der alle kan ta me sine nærmeste, for dei som he: gråter : og så he me d kjekt ilag! hehe..

 

Hørtes bra ut med ein dag i låven :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten bli lørdag det då, siden godeste Løkset har garasjesalg på søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes jo konge ut... E me eg hvertfall... Kanskje någen kan lera meg å sveisa og! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag it is!!! (kan någen minna meg på det)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.