Lokallagstreff, svakt oppmøte?

Anbefalte innlegg

Hei allesammen.

I går, altså den 16. Oktober hadde vi lokallagsmøte på Esso Taverna i Fredrikstad.

Vi hadde et oppmøte på hele 4 medlemmer som var innom.

Synes nå kanskje dette eret litt labert oppmøte egentlig, men, er kanskje ikke alle som vil stå ute og fryse R... av seg heller.

 

Så det jeg lurer på er om noen andre har noen synspunkter til hvordan vi i styret kan få folk til og møte opp, og om det er noen spesiell grunn til at det er litt dårlig med folk..?

 

Hvis noen har en idè eller et innspill på noen som helst måte så er det bare og skrike ut. :)

 

Kim Stendal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*kremt* medlemslister *host*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*kremt* medlemslister *host*

 

Ingen dum idè knut.

men da bør vi få tak i de snart tror jeg.

Snakka med Andreas om det i det siste??:P

Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er så vidt jeg vet på "vei" ;)

 

Jeg tror faktisk det er her kjernen til problemet ligger. Hvor mange aktive er det i Østfold delen av forumet? Helt alvorlig ; 10 brukere? Kanskje 15, men da tror jeg vi strekker den langt.. Av disse 10, eller 15 er vi 7 som sitter med et eller annet verv i styret, ergo 3-8 personer utenom oss med verv som får med seg informasjon om "happenings". Sier seg selv at oppmøtet ikke blir bra.

 

DERFOR : Til dere fåtall lokallagsmedlemmer som leser dette, snakk gjerne med kompiser og andre medlemmer dere kjenner og spre ordet litt. Det hadde hjulpet oss langt på vei mot et bedre og mer aktivit lokallag! Endringen av lokallagssamlingsdagene håper jeg vil slå ut positivt på sikt. Akkurat nå i startfasen går det selvsagt litt smått, pga forskjellige ting, men vi får se positivt på det Kim. Folk dukker nok opp når de skjønner hva for noen knakende trivelige folk vi er, vi 3-4 som stadig står og hakker tenner på en øde parkeringsplass i snøføyk og minusgrader, tviholdene på varmen fra en sur sigg ;)

 

Vi får fortsette å kjøre på med opplegget vi har satt på planen, så kommer det nok folk etterhvert se :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mja. var på plass i går jeg og :P riktig nok første gang jeg har vært på ett lokallagstreff men.

Men kom p-vakt i går og krevde at vi skulle ha p-lapp i ruta hvis vi skulle stå der : haha :

Ringte 3 andre vag kamerater og 2 av dem dukka opp og :P

 

Får satse på at det blir litt bedre oppmøte utover ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er helt sant Knut!!

Vi får se hva vi får hutra ihop i løpet av vinteren,blirvel kanskje noen filmkvelder og sånn etterhvert når det blir maange blå på måleren.

Så,som jeg har sagt tidligere,hvis det er noen som har et eller annet forslag til aktivitet som gagner oss alle, så er det bare og skrike ut:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg ofte, men akkurat i går rakk jeg ikke gitt :P 8 timer unna blei litt for lang tur :o Neste gang er jeg med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg ofte, men akkurat i går rakk jeg ikke gitt :P 8 timer unna blei litt for lang tur :o Neste gang er jeg med ;)

 

8 timer er jo ingenting da, det er jo bare rett borti gata:P hehe

Du kommer vel snart hjem igjen vel:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom hjem halv 2 i går kveld ;) Og nå er vi forhåpentligvis ferdig der :P sagt det før men... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan prøve og møte opp neste gang jeg, hvis audan går da

kjenner vel ingen i lokalaget , men får prøve og bli kjent:)

(er det esso taverna som er nye møtestedet??)

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan prøve og møte opp neste gang jeg, hvis audan går da

kjenner vel ingen i lokalaget , men får prøve og bli kjent:)

(er det esso taverna som er nye møtestedet??)

 

mvh

 

Kjente ingen jeg heller,var på første møtet sist torsdag, hyggelig gjeng som var der da :)

Hmm,er ikke helt sikker på om vi skal fortsette og være der.

Men du kan jo bare følge med litt her da ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal begynne å kommer jeg å, har bare hvert med to ganger i år. Er det ikke på Toys lengere??|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se i enten DENNE eller DENNE tråden for mer info.

 

Sånn ståa er nå blir det samling på Toys som før, men første TORSDAG i måneden istedenfor søndag som før. I tillegg har vi en samling torsdagen to uker etter. Denne flytter vi rundt i distriktet og forrige torsdag, 16.oktober, var vi i Fredrikstad på Tavernaen. Neste gang vi har "flyttesamling" er vi i Rakkestad og da på NAF banen, se info her. Håper dette var litt forståelig, hvis ikke er det bare å skrike ut! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta turen på Toys neste gang da, og satse på at det blir litt flere folk da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir ivertfall å se neste gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk også å melde dere på glattkjøringa da gutter! Her blir det en kveld med "frie" tøyler på glattkjøringsbanen. Vi har hele banen til vår disposisjon og vi velger hvordan vi fordeler bruken oss imellom. Selvsagt da med visse kjøreregler med tanke på rolig kjøring mellom banene, følge lyssignal etc, men ellers fritt frem for å lære sin egen bil å kjenne! De av oss som møtte opp på dette ifjor var nok alle enige om at dette var veldig artig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan prøve og møte opp neste gang jeg, hvis audan går da

kjenner vel ingen i lokalaget , men får prøve og bli kjent:)

(er det esso taverna som er nye møtestedet??)

 

mvh

 

Du har vel ikke glemt at du kjenner meg eller??:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel ikke glemt at du kjenner meg eller??:P

 

 

 

HEHE syns det var noe kjent noe se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jobber skift, og jobber kvelden di ukene det er lokalmøte. synd det der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg skal ta med meg noen kamerater fra Ski en gang :) hehe skjer jo ikke noe her uansett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg skal ta med meg noen kamerater fra Ski en gang :) hehe skjer jo ikke noe her uansett

 

også kan du ta med deg den ferske østfoldingen som faktisk har lyst men ikke kommer seg på noe pga han ikke har bil som fungerær:p :bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fungerær

 

Godt tilpasset allerede ser jeg? :P

 

kanskje jeg skal ta med meg noen kamerater fra Ski en gang :) hehe skjer jo ikke noe her uansett

Det var koslig i Fredrikstad i sommer vel? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hat vært litt lat i det siste men skal skjerpe meg så skal prøve å møte opp litt mere enn det jeg har gjort i år : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.