bilder av den "fine" bilen min

Anbefalte innlegg

har lagt inn noen bilder på profilen

hvis dere føler for å se.

 

ps den blir nok finere.

skal bli en "rally bil". altså ingen bakeseter og sånt tull. nye seter/belter står hjemme klar til installering.

 

GTI motor står også hjemme i garasjen, den skal installeres senere. må få den godkjent først.

har installert FK coilovers :-). de ser utrolig kule ut. laget i rustfritt stål.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arnfinn Eide

har lagt inn noen bilder på profilen

hvis dere føler for å se.

 

ps den blir nok finere.

skal bli en "rally bil". altså ingen bakeseter og sånt tull. nye seter/belter står hjemme klar til installering.

 

GTI motor står også hjemme i garasjen, den skal installeres senere. må få den godkjent først.

har installert FK coilovers :-). de ser utrolig kule ut. laget i rustfritt stål.

 

hvor har du lagt bildene? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Espen Magnussen

er ikke pent å mobbe folk som er syke : syk :

 

Litt OT: Beklager så meget Espen,regner med at du tok denne ja.:) Ikke sant?:D God Bedring!: popcorn: cool :

 

Prosjektet ditt Arnfinn ser jo bra ut.: ja :

Lykke til med monteringen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg

Litt OT: Beklager så meget Espen,regner med at du tok denne ja.:) Ikke sant?:D God Bedring!: popcorn: cool :

 

Prosjektet ditt Arnfinn ser jo bra ut.: ja :

Lykke til med monteringen

 

det går så bra så Bjørn Tore.. skal på jobb nå.. så jeg får se hvor lenge jeg klarer å stå på.. men men... klampen i bånn så går nok alt bra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om du har mye godt arbeid foran deg der Arnfinn så stå på så blir d nok bra t slutt :D . Litt OT så har eg nesten samme arbeidet foran mg me Passaten min.... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.