#1 Skrevet November 4, 2004 har lagt inn noen bilder på profilen hvis dere føler for å se. ps den blir nok finere. skal bli en "rally bil". altså ingen bakeseter og sånt tull. nye seter/belter står hjemme klar til installering. GTI motor står også hjemme i garasjen, den skal installeres senere. må få den godkjent først. har installert FK coilovers :-). de ser utrolig kule ut. laget i rustfritt stål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2004 Opprinnelig postet av Arnfinn Eide har lagt inn noen bilder på profilen hvis dere føler for å se. ps den blir nok finere. skal bli en "rally bil". altså ingen bakeseter og sånt tull. nye seter/belter står hjemme klar til installering. GTI motor står også hjemme i garasjen, den skal installeres senere. må få den godkjent først. har installert FK coilovers :-). de ser utrolig kule ut. laget i rustfritt stål. hvor har du lagt bildene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen hvor har du lagt bildene? Må da følge med Espen..hehe.. Neida! Regner med Arnfinn refererer til denne: http://www.vwaudi-club.no/?s=galleri&subID=&model=37&showPic=7733 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg Må da følge med Espen..hehe.. Neida! Regner med Arnfinn refererer til denne: http://www.vwaudi-club.no/?s=galleri&subID=&model=37&showPic=7733 er ikke pent å mobbe folk som er syke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen er ikke pent å mobbe folk som er syke Litt OT: Beklager så meget Espen,regner med at du tok denne ja. Ikke sant? God Bedring! Prosjektet ditt Arnfinn ser jo bra ut. Lykke til med monteringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg Litt OT: Beklager så meget Espen,regner med at du tok denne ja. Ikke sant? God Bedring! Prosjektet ditt Arnfinn ser jo bra ut. Lykke til med monteringen det går så bra så Bjørn Tore.. skal på jobb nå.. så jeg får se hvor lenge jeg klarer å stå på.. men men... klampen i bånn så går nok alt bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2004 Ser ut som om du har mye godt arbeid foran deg der Arnfinn så stå på så blir d nok bra t slutt . Litt OT så har eg nesten samme arbeidet foran mg me Passaten min.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...