Vintertreff 2008 Trøndelag

Anbefalte innlegg

Hei tenkte vi kunne starte å planlegge ett vintertreff....

Kan vi ikke legge inn forslag til treff her, en slags brainstorming: rolleyes

 

Kunne tenkt meg å laget ett treff der vi kunne ha med utstilling og banekjøring, evt på ett islagt vann, travbane e.l

 

kom med forslag, det er greit å starte med planlegging i god tid ( skal det bli noe av )

 

KJØR PÅ! : rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det HAR jo vært oppe å ha en dag hos Møller Trondheim, uten at jeg har sett noe mer omkring det.

(Da tenker jeg sånn Nord + Sør Trøndelag kunne alle møtes i en slik type sammeneheng...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det HAR jo vært oppe å ha en dag hos Møller Trondheim, uten at jeg har sett noe mer omkring det.

(Da tenker jeg sånn Nord + Sør Trøndelag kunne alle møtes i en slik type sammeneheng...)

 

Hørtes jo bra ut det der da.... hører gjerne mer rundt det.

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styret i Trondheim lokallag har dette i bakhodet ja, skal prøve å få til dette før jul en gang :)

 

 

Angående vintertreff ble vel dette diskutert såvidt da jeg var på besøk hos dere på forrige lokallagsmøte, og det dukket opp noen forslag der. Vi har, såvidt jeg vet om følgende alternativ:

 

- Glattkjøringsbanen på Orkanger (Etter nærmere inspeksjon virker denne svært liten)

- Travbanen i Klæbu, Trondheim (Må diskuteres med Onkel blå igjen, fikk avslag ifjor :\)

- Travbanen i surnadal, møre. Denne er kanskje mest aktuell, da Nordmøre Gatebil har hatt noen treff der tidligere.

 

I tillegg ble det vel nevnt noe i Verdal, uten at jeg vet noe mer om den. Noen som sitter på mer info om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg kan komme på av muligheter vi har i nærheten er:

 

- Travbanen på Levanger, på Nossum

- Lånkebanen på Stjørdal

- Motorsportanlegget som bygges i Verdal, men vet ikke når den står ferdig.

- Madsen Bil på Verdal

- Sannen Bil på Steinkjer

- Gokartbanen på Steinkjer

 

De som vet mer om disse stedene må gjerne komme med kommentarer og tanker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at travbanen i surnadal er bra, har kjørt der flere ganger og det er veldig morro faktor ;)

Men det vil kanskje bli litt langt for dem i nord og kjøre dit...

Men hadde vi funnet en lignende bane på levanger/ verdal / stjørdal hadde det jo blitt enklere...

 

Gokart banen på steinkjer er vel kanskje litt uaktuell da den er smal og liten, skal man ratte en a6 stv der så blir det mest uttforkjøringer trur jeg.... har prøvd ;)

 

Motorsportsanlegget i Verdal er jeg en av mange som er frivillige til å jobbe med, men det blir ikke ferdig på vertfall ett år skal vel den første banen være ferdig.

 

men bra det er folk som vil ha ett vintertreff for da ser det ut som om vi skal få det til da ;) jippiii

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.