Anbefalte innlegg

nå begynner det og bli saker her. du John Kopperud er det lokal lag vi snaker her om eller er det hele klubben???

 

bare gøy med mange alså : cool :

 

skjønner ikke problemet som altid dukker opp, "hakke penger"

oki nå er jeg alltid blakk men når man veit om treff nesten et år i forvegen så er det bare og legge av penger til bensin,dekk osv.

250kr i mnd i 5 mnd er jo litt det også.

 

Hvordan hadde det vært og spurt kongen av bilkjøring nemlig :tilber: martin scanke om og gi oss et kjøre kurs da????? drømer meg bort litt kanskje men det hadde vært konge.

Den som ikke spør for heller ikke et nei. har mail adressa hans jeg.

 

PAR TING

 

1.

Hadde jo også vært kult da hva med og fått med oss autofil gutta??? litt reklame kan man jo si (for klubben)

 

2

latt en som kan alt om biler kjørt bilen en tur og gitt anbefalinger om oppsett og forbedringer på bilen.(da kan man jo gjøre forbedringer på bilens kjøre egenskaper)

 

hva med og få en med flytt bar bremserulle ditt/ felles tur til flissundet. for bremsing av de som har lyst til det(de andre vill sikkert se på.

 

Har sikkert 100 forslag som koker rundt i topp lokket mitt.

 

men alle har vell prøvd tenkt osv dette før,

 

 

Men dette må bare bli konge synes jeg, eneste jeg ikke vil ha er folk som rakker ned på bilen til andre, for at de ikke har gjort som alle andre. vær sin smak og vær sin bil.

 

: rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det John snakker om er hovedtreffet for hele klubben. I tillegg så har Hadeland søkt om å få eget treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må alså hadeland og mjøs regionen se og få et samarbed der umidelbart er dere ikke enige da gutter ??????

 

 

 

men idene jeg har funker jo meget bra til begge type treff da, trur jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen

da må alså hadeland og mjøs regionen se og få et samarbed der umidelbart er dere ikke enige da gutter ??????

 

 

 

men idene jeg har funker jo meget bra til begge type treff da, trur jeg.

Ja det hadde vore bra med eit treff på lokallagsnivå, får sjå kva slags svar Hadeland får på forespørselen sin da.

 

Men treff på Flissundet må vel gå ann å få til, hadde vore moro med ein laurdag der, fått sjekka om motoren var som den skulle.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært stilig det ja:) er med og ser på jeg... Får vel ikke tukte stakkars bilen min uten snurre utpå en vei uten fartgrenser og skilting jeg... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mats Sønsteby

Hadde vært stilig det ja:) er med og ser på jeg... Får vel ikke tukte stakkars bilen min uten snurre utpå en vei uten fartgrenser og skilting jeg... hehe

Ikkje noke problem...

Eg har vore med jallasporten (lokal helt, ikkje sant ottar ;) ) i ein Audi 1,6D med 50 dieselhestar, og det var kjempemorsomt... Bånn gasds runt nesten heile bana.. :D Ein har det ikkje meir moro enn ein lagar sjølv.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke bare for lokallaget treffet da. Men blir Hadeland og antagligvis Mjøsa som skal arrangere det.

Må få med flest mulig medlemmer som kjører VAG. ;)

Koster en del for å leie det hele helga.

Satser på å få til et ganske likt treff i forhold til Hovedtreffet.

Men styrene må snakke litt sammen når vi får datoer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

Blir ikke bare for lokallaget treffet da. Men blir Hadeland og antagligvis Mjøsa som skal arrangere det.

Må få med flest mulig medlemmer som kjører VAG. ;)

Koster en del for å leie det hele helga.

Satser på å få til et ganske likt treff i forhold til Hovedtreffet.

Men styrene må snakke litt sammen når vi får datoer. :)

 

 

bare og ta kontak med styreformann i mjøsregionen det,

hvis vi får til et samerbeid ordner vi abulanse + personel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nettopp mottatt melding fra Våler om av vi kan arrangere sommerens hovedtreff siste helga i mai, 28. - 29. 5. 2005. Det ser ut til at det er "trangt om plassen" og at samarbeidet mellom lokallagene Hadeland/Mjøsa KAN bli vanskelig å få på plass. Det er i alle fall et reltaivt stor stykke arbeide som må nedlegges. Mitt forslag går ut på at entusiaster (som vi ikke kan få for mange av) som representerer disse lokallagene, hjelper til med hovedarrnagementet i 2005. På denne måten vil det kunne erfares hva som ligger bak et slikt treff, for å kunne få øvelse i hva det hele går ut på. Dette er rett og slett en invitasjon til dere, og styret ser frem til et eventuelt positivt svar.

Vennlig hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nettopp mottatt melding fra Våler om av vi kan arrangere sommerens hovedtreff siste helga i mai, 28. - 29. 5. 2005. Det ser ut til at det er "trangt om plassen" og at samarbeidet mellom lokallagene Hadeland/Mjøsa KAN bli vanskelig å få på plass. Det er i alle fall et reltaivt stor stykke arbeide som må nedlegges. Mitt forslag går ut på at entusiaster (som vi ikke kan få for mange av) som representerer disse lokallagene, hjelper til med hovedarrnagementet i 2005. På denne måten vil det kunne erfares hva som ligger bak et slikt treff, for å kunne få øvelse i hva det hele går ut på. Dette er rett og slett en invitasjon til dere, og styret ser frem til et eventuelt positivt svar.

Vennlig hilsen leder'n

 

Kunne godt tenke meg og hjelpe til jeg.

Men spørs jo litt hva dette går ut på da,

og om jeg har fri fra jobben..

 

Send meg gjerne en mail og fortell litt om arbeids oppgaver

dette går ut på..

 

kurt@sigmatic.no

 

Mvh

Kurt m. Lundquist

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nettopp mottatt melding fra Våler om av vi kan arrangere sommerens hovedtreff siste helga i mai, 28. - 29. 5. 2005. Det ser ut til at det er "trangt om plassen" og at samarbeidet mellom lokallagene Hadeland/Mjøsa KAN bli vanskelig å få på plass. Det er i alle fall et reltaivt stor stykke arbeide som må nedlegges. Mitt forslag går ut på at entusiaster (som vi ikke kan få for mange av) som representerer disse lokallagene, hjelper til med hovedarrnagementet i 2005. På denne måten vil det kunne erfares hva som ligger bak et slikt treff, for å kunne få øvelse i hva det hele går ut på. Dette er rett og slett en invitasjon til dere, og styret ser frem til et eventuelt positivt svar.

Vennlig hilsen leder'n

dette høres veldig bra ut. spår sol og blå himmel den helgen og stiller også opp til hjelp. Alt for å støtte klubben og det sosiale. Som Kurt sier så hadde det vært intresant å sett i såfall hvilke arbeidsoppgaver og slikt det er.

Håper flere fra klubben og hvertfall vi fra lokallagene kan stille opp!! Såpass burde vi unne da Våler er en kjempe flott bane å arrangere treff på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

taj kan hjelpe til så mye som er mulig jeg, har jo klart og skaffe gratis abulanse med personell, så har jo fiksa litt, men ta kontakt med kurt på lokal laget så kan vi finne ut hva vi kan hjelpe til med, hvis det er snakk om flagvakter osv, bør vell ikke det være det største problemet. eller??

 

Hva trengers..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert hjelpe til eg og,

men eg skal køyre på bane denne dagen og.. ;)

Gidd ikkje å stå å være parkeringsvakt langt faen i vold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er med stor tilfredshet og gledelig at flere vil hjelpe til med avviklingen av hovedtreffet 28.-29.5.2005. Tilbudet om Røde Kors-assistanse tas også i mot. Det kan hende at styret vil honorere denne assistansen med et bidrag til lokallaget som skaffer assistansen. Det er sendt over til enkeltpersoner i lokallagene Mjøsa og Hadeland info om arbeidsoppgaver. Det vil allikevel være nødvendig med en avklaring om programmet og hvilke arbeidsoppgaver som trengs under treffet. Dersom noen av hjelperne deltar på årsmøtet, sannsynlig i Oslo lø 23.4., vil vi kunne avklare noe mer. Dessuten er det ganske nødvendig med en samling fredag kveld den 27.5. Denne samlingen vil sannsynlig dels finne sted kl 16.00 på banen, og fortsette etter en middag på Haslemoen ca kl 20.00. Hjetelig takk, så langt. Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.