Hvor kjøpe emblem til senterdeksel?

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg kjøpe VW-emblemer til å ha på senterdekslene på felgene?

 

Noen som vet sted og pris?

 

Har kjøpt felger på Superdekk, men de er sluttet å selge emblemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å dra innom felgbutikkene i området ditt å høre, evntuellt merkeforhandler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å dra innom felgbutikkene i området ditt å høre, evntuellt merkeforhandler.

 

Orginale felger fra VW leveres det ikke løse emblemer til,kun komplette senterdeksler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginale felger fra VW leveres det ikke løse emblemer til,kun komplette senterdeksler ;)

 

finnes det noen med volkswagen merke som passer på uoriginale RS4 felger i 16"? (på møller altså)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk tak i sorte VW emblemer til å ha på mine alu-felger hos den lokale vianor-sjappa.

Betalte en 50 lapp.

Og de passa akkurat i forsenkningen der det tidligere har stått et Opel-emblem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginale felger fra VW leveres det ikke løse emblemer til,kun komplette senterdeksler ;)

 

Mhh, rart, jeg fikk tak i audi-emblemer til mine RS4 hos min lokale audi-forhandler, mener å ha sett løse vw-emblemer også.

Uansett så pleier de fleste respektive dekk/felg-foretningene å ha et par kasser med løse emblemer liggende på bakrommet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mhh, rart, jeg fikk tak i audi-emblemer til mine RS4 hos min lokale audi-forhandler, mener å ha sett løse vw-emblemer også.

Uansett så pleier de fleste respektive dekk/felg-foretningene å ha et par kasser med løse emblemer liggende på bakrommet..

 

Man får løse emblemer også, men ikke til original felger. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser at dette er en gammel tråd, men emblemmene får dere kjøpt hos Dekkmann eller Vianor. (Er Martins som leverer de :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk kjøpt løse vw emblemer (forrige uke) til et sett orginale 16 vinterfelger på Møller. (tieffe felg)

Men de kunne ikke skaffe løse emblemer til mine 19" RS6 2 kopi felger, for det var ikke lik størrelse på koppen el no. Så jeg jakter også på VW merker til sommerhjula, da det satt audi merker der når jeg kjøpte dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk kjøpt løse vw emblemer (forrige uke) til et sett orginale 16 vinterfelger på Møller. (tieffe felg)

Men de kunne ikke skaffe løse emblemer til mine 19" RS6 2 kopi felger, for det var ikke lik størrelse på koppen el no. Så jeg jakter også på VW merker til sommerhjula, da det satt audi merker der når jeg kjøpte dem.

 

Disse emblemene utgikk fra onsdag forrige uke (24.8), så nå er ikke det noen mulighet lenger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk kjøpt løse vw emblemer (forrige uke) til et sett orginale 16 vinterfelger på Møller. (tieffe felg)

Men de kunne ikke skaffe løse emblemer til mine 19" RS6 2 kopi felger, for det var ikke lik størrelse på koppen el no. Så jeg jakter også på VW merker til sommerhjula, da det satt audi merker der når jeg kjøpte dem.

 

Slike du skulle hatt? Dette er ikke bare logo men hele koppen. Passer mine orginale audi-felger og rs6-2 felger.

nf5r4ias

LINK

 

Hvis du har liggende med audi logo kunne jeg vært interessert i et bytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokale reklame/trykkeri-firma kan også lage slike klistremerker til dere for en billig penge. Forutsetter at dere har deksel eller kopp fra før, og kun mangler emblem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk kjøpt løse vw emblemer (forrige uke) til et sett orginale 16 vinterfelger på Møller. (tieffe felg)

Men de kunne ikke skaffe løse emblemer til mine 19" RS6 2 kopi felger, for det var ikke lik størrelse på koppen el no. Så jeg jakter også på VW merker til sommerhjula, da det satt audi merker der når jeg kjøpte dem.

 

hva er str på de merkene du skal ha, så kan jeg sjekke på jobben.

 

mener vi har 3 forskjellige str på jobben. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse emblemene utgikk fra onsdag forrige uke (24.8), så nå er ikke det noen mulighet lenger...

 

hadde en som ble sendt fra Møller og spurte om vi hadde vw-emblemer, ja sa vi men da må du bestille de fra Møller selv, vi er bare engros...

 

Så tipper Møller ikke gidder å bruke tid og krefter på emblemer som de ikke tjener noe særlig på, men som sagt, på Dekkmann, Vianor kan man få bestillt de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.