Diskusjons tråd om vintertreffet 2009

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke redd for å kjøre i mørket, heller helt motsatt, men fokuset mitt var at det ble vanskelig å se flaggvaktene. Ettersom disse er veldig viktig for sikkerheten på banen, så er det jo absolutt en fordel at de vises veldig godt.

 

Hadde vi fått lånt noen aggregat og noen strålekastere så hadde den saken vært løst på en rimelig enkel måte tror jeg :)

Og nei, jeg vet ikke om noen plasser dette kan lånes, var bare den første løsningen jeg kom opp med :P

 

Etter du kom med dette forslaget om at vi må ha lys når det blir mørkt, har vi fikset Star Wars lys sabler til flaggvaktene:)

 

Så vi har løst problemet forhåpentligvis:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bilen være registrert for og delta? Evnt prøveskilt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bilen være registrert for og delta? Evnt prøveskilt?

 

 

Pm sendt. Er det flere som lurer på det samme så ta kontakt på pm evt tlf: 95733416

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mailen som er sendt ut, så skjønner jeg det sånn at det kan være mulighet for at jeg ikke får kjøre hvis jeg ikke forhåndsbetaler, og kommer for sent til insjekk, stemmer det? Har dere satt øvre grense til 70 biler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mailen som er sendt ut, så skjønner jeg det sånn at det kan være mulighet for at jeg ikke får kjøre hvis jeg ikke forhåndsbetaler, og kommer for sent til insjekk, stemmer det? Har dere satt øvre grense til 70 biler?

 

Ja vi har i år satt en øvre grense på 70 biler på banen. Grunnen til det er at det ikke skal bli stor kø og at man skal få kjørt en go del. I fjor var vi 50 biler på banen og vi håper vi skal nå 70 biler i år. Men du er sikret plass visst du forhåndsbetaler.

 

mvh

 

Jørgen H

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

no time to waste altså. *logge inn i nettbank* :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å søke på Aspelund, ikke Finnsnes.

Storm melde 0 grader og sny.

2grader og regn blir jo direte ille da.

 

Piggfritt blir nok risikosport, men det tar vi derfra :)

 

E folk ved godt mot? Uansett vær blir det nu artig å treffe folk!..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, gni det inn...;)

 

Kor e du i fra som ikke tåle litt sne å 2 grader...;)

sir ikke at æ ikke tåle d. hadde bare vært knall me sånn vær d har vært i tromsø et par daga no.. knallsol å fantastisk flott vær.. :)

 

 

E folk ved godt mot? Uansett vær blir det nu artig å treffe folk!..

 

joda, æ glæde mæ uansett.. :) så lenge biln holder sæ i orden så skal alt gå så fint.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur det her blir kanonbra.

 

må vell heim å mekke litt på biln før morradagen kommer ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.