Anbefalte innlegg

Flere som har fått gleden av å se denne ?

 

Maks senket med noen herlige kantfelger.... Utgangs punktet er M3... Skal nevnes at det står en herlig turbo i den ! Den har "racing" klistremerker all over...... Motoren er påkostet 170 000 forutenom innkjøpet på bilen så var nesten 200...

 

Slik som han kjører den så er den benket på ca 450 hp... Men er stillbart trykk etc som gjør at den benket 600 hp.....

 

Denne er rettuslett en herlig bmw.... (E30 er faktisk en ok serie til bmw å være.... E36 derimot).......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få tatt noen! Han jobber i nabobygget på der så jeg jobber :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

yez... venter i spenning :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda en rå E30 M3 i byen altså? Har ikke sett denne... hvet du hvem som eier den og hvor pleier den å stå? Fra før så var jo Thune sin med M5 motor den klart peneste/råeste i byen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel den ene av to Warsteiner-BMW'er i Norge. De er begge DTM-replicaer, og den andre går her i fylket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEner denne nylig har stått til salgs så kanskje det er den som har havnet i Haugesund :D

 

gatebil052004-49.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall de bilene jeg tenkte på. :)

 

Kan være den som gikk her som har havnet dit ned da.. Men jeg mener BMWccn har oppgitt at det er to av de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det er av de så er det ihvertfall utrolig rå bil... og det kan stemme overens med effekten som Erling nevner. Mener det sto noe slik i annonsen for bilen overfor (eller en som var VELDIG lik)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en slik på henger på vei ut fra trondheim for en måneds tid siden. De ser virkelig bra ut, på bane...

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Det er vel den ene av to Warsteiner-BMW'er i Norge. De er begge DTM-replicaer, og den andre går her i fylket.

Den som er godkjent med V8 du tenker på da Knut Arne ?? Han bor jo her i Spjelkavika hvor jeg bor......E30 med V8 bromling blitt litt feil spør du meg hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei Pål, det er firer eller sekser med turbo på denna.

 

Ser den lik ut den fra Spjelkavika?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den E30 som går her har iallfall ganske lik dekor som den hvite på bildet her. Men som sagt så har den bilen som går her en motor fra en 740 eller 540. Og bilen er godkjent Biltilsynet også.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

MEner denne nylig har stått til salgs så kanskje det er den som har havnet i Haugesund :D

 

gatebil052004-49.jpg

 

Der har du den ;) Han jobber på Rensia storbilvask!! En arbeids kollega var borte hos han på jobb å da fortalte han om bilen.... Dne er HERLIG !!

 

edit : ingen v8 dette..... m3 turbo.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Nei Pål, det er firer eller sekser med turbo på denna.

 

Ser den lik ut den fra Spjelkavika?

 

Såg ein slik bil her på Molde for ca to veker sidan... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, han kjører ofte mellom Molde og Sunndalsøra. Men jeg er usikker hvor jeg har sett den oftest. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den har NE - skilt det er mye rått i Notodden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant at det er mye rått på Notodden, men NE er skilt ifra Skien : sove :

 

Notodden har NV-skilter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen der går i Stavanger området nå, meget fet bil til å være av et annet merke en VAG. Har sitt motorrommet i den bilen og må si at det så utrolig bra å velgjort oppi der...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Cato M.Olsen

Den bilen der går i Stavanger området nå, meget fet bil til å være av et annet merke en VAG. Har sitt motorrommet i den bilen og må si at det så utrolig bra å velgjort oppi der...:)

 

Den går ikke i stavanger området......... Han jobber i nabo bygget der så den jobber så jeg ser den hver dag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok mulig jeg tar feil men det har gått rykter om at den var solgt til en i Stavanger området, så så jeg den på shellen på bryne for to helger siden så da regnet jeg med at det kunne stemme.

Men vis du ser den vær dag når du er på jobb så har han nok bare vært ute på vift i Stavanger :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der folk andre plasser i landet sier stavangerområdet legger dem jo ofte til haugesund og :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutt å krangle nå da...:-)

 

Gutten bor i Stavanger, men har vært en del i Haugesund pga jobben. Han kommer egentlig fra utkant-Molde men har bodd der nede en stund nå.

 

Bilen skal være vinterparkert nå så den vil nok ikke være å se før til våren igjen....

 

Bilen var kjøpt i Trondheim så den har nok vært observert der en del ganger også....:-)

 

Gutten som har bilen skal bli pappa til våren så snart blir det barnevogn og barnesete i M3'n....haha.

 

Og jaaaa....den går noe jævlig....

Og det kule er at alt på bilen er godkjent av hele norges Biltilsynet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer! Han jobber på rensia og er vel faktisk en av "sjefene" der!

 

Å jeg tipper han må slite en del når han tar ferjen fra stavanger til haugesund (ll`r omvendt)...

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er daglig leder der...

 

Så var det spørsmålet ute av verden også.....;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.