Har Dag Sverre solgt roccon?

Anbefalte innlegg

Så en svart en i Molde idag som kunne ligne litt, men den var skikkelig ødelagt med 4" eksos, klistremerke etc.

 

Så jeg begynte å lure..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er vel istykkerskrudd tror jeg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Sverre sier, den glimrer ved sitt fravær:( Står nok i garasjen for en liten makeover.. Såg den du nevner i Molde sist vi var der, en nylakkert en som brummet, med "blanke" vinduer og masse fjortiser baki.. fin den;)

 

Driver og mekker eksos nå, men 4"???...håper det er endepotta du snakker om:D...holder med 2,5" på originalflisa mi...

 

Klar for pizza imorra da?...begynner jo å bli frost ute... oweee:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, seriøst.. Den hadde ikke blanke vinduer, den var ikke nylakkert. Den var bare jævlig stygg.. Hvis ikke hadde jeg ikke brydd meg. :)

 

Klar for pizza? Må få bobla iorden først.. Det skjer neste helg, så vi får se neste mnd. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ei Simons potte på Syncro'n med 4" endestuss, du kan få den billig Dag Sverre.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim

Står ei Simons potte på Syncro'n med 4" endestuss, du kan få den billig Dag Sverre.. ;)

 

Mr.Delemann!!! Har alt jeg trenger..selv om jeg har lyst på en universalpotte i rustfritt med 2,5" tilkobling..med det får bli en anna gang:(

Tror du ikke jeg har klart å blitt sjuk da??? Jeg som ikke har nøse skjevt siden jeg tok mandlene for 5 år siden!! Grr.... Får se om jeg ikke må ta meg en tur på Peppes, så får vi en del sjukemelding til uka;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Nei, seriøst.. Den hadde ikke blanke vinduer, den var ikke nylakkert. Den var bare jævlig stygg.. Hvis ikke hadde jeg ikke brydd meg. :)

 

Prøver du å si at min er JÆVLIG stygg?!?!?!? :D:D:D

4" og sotings har jeg, men nada klister og bulker;)

...tror du må fram med paparazi-boksa og poste litt bilder jeg Knut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg ser den igjen. Den var skikkelig fæl.. Lakken hadde sprukket og falt av på fangerene, stygge felger osv. Rett og slett grusom.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.