Anbefalte innlegg

Noen som kan si meg hvem som levere denne felgen....i det hele tatt hva heter denne felgen....evt noen andre som levere slik felg slik at jeg kan skaffe TUV papirer på de.

 

Det som står på felgen er

K8A 40927

2141

ET 12

7x15"

Melber

felg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du mener jeg skal skjønne noe av det der Ståle?.....kan jo ikke et ord Tysk jo:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal jeg sende en mail for deg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært knall om du kunne ordnet det ja: eek : ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det gjordt.sier ifra når jeg får svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil men jeg stiller meg veldig tvilende til at der finnes TUV papir til noen VW for de felgene. Har ihvertfall aldri hørt om noen 7x15 ET12 som er godkjent til VW.... Tipper det er en gammel Opel felg bare med VW merke. Melber har levert OEM felger til de fleste produsenter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40927 er godkjenningsnummeret til KBA (Kraftfahrt Bundesamt) som tildeler typegodkjenninger for bl.a. kjøretøy og deler til kjøretøy, deriblant felger. Jeg prøvde å kikke litt rundt på http://www.kba.de/ men det var ingeting å finne der, annet enn mange former for informasjon. Denne nettsiden har også engelske sider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.