Rabatt møller skjetten...

Anbefalte innlegg

hallois..

 

er ny her på forumet i dag...men lurte på om det er noen avtale med møller på skjetten?

 

ha en fin kveld...selv tar jeg en kald øl til :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen :)

 

Tror det er en sentral avtale som den enkelte forhandler evt kan velge å fravike. Så ja, det overrasker meg stort om du ikke får rabatt om du sier at du er medlem i klubben. Noen får korrigere om jeg tar feil.

 

Hos Møller i Ski får man ulik rabatt etter hvilken materielltype det er. Ikke imponerende satser, men med dyre deler så er det jo noen kroner. De har lagt inn en rabattkode på meg som kunde og det varierer fra 0% og opp til ca 20% tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallois..

 

er ny her på forumet i dag...men lurte på om det er noen avtale med møller på skjetten?

 

ha en fin kveld...selv tar jeg en kald øl til :nana:

 

Velkommen skal du være :)

 

Jeg får normalt 15% når jeg handler der. Bare å vise frem medlemskortet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ha service der nå den 5november så vet ikke om det er innebefattet service også??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til forumet :)

 

Skjetten.. De heter vel Møller Romerike, men det er flisespikking ;) Ålreite karer på delesalget som gir rabatten uten å være vrange, 15%. Jeg kjøper helst mine deler derfra :)

 

På service får vi vanligvis rabatt på delene de bruker, timeprisen blir nok dessverre den samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.