Det gjelder å prioritere rett!

Anbefalte innlegg

Sorry, har ikke sett den her på Stavanger Lokallag forumet før

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Christensen

Sorry, har ikke sett den her på Stavanger Lokallag forumet før

 

Nei, men den trenger jo ikke ligge her når den ligger en annen plass på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette beklager jeg på det aller dypeste!

At en sånn tabbe kan skje?

Dette er helt og fullt min feil, og jeg pådrar meg det fulle ansvar for denne blemma her!

 

Det var virkelig ikke meningen og støte dem som måtte ha sett en en tilsvarende link som den jeg postet øverst her.

Og til alle dem som føler seg trokket på beklager jeg fra bunnen av mitt hjerte.

Dette var virkelig ikke meningen. Jeg tar det til etterretning, og samtidig som en liten tankevekker til meg selv, og andre som kanskje måtte komme til å tenke tanke på å poste linker, bilder etc som muligens har vært oppe før på et eller annet forum!!

 

Det som antageligvis er feilen her er at jeg pleier normalt bare sjekke lokallags forumet til Stavanger VACN, i og med at hele forumet er temmelig stort. Men dumme meg burde selvfølgelig brukt "Søk" funksjonen, slik at denne fatale tabben kunne vært unngått.

SKal tenke meg nøye om, og ikke minst søke grundig neste gang før jeg legger inn en tråd her, slik at sånn som dette kan unngås!

 

Nok en gang; Beklager!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det er så galt å si fra om dobbelposting, dette gjøres hele tiden på forumet og skulle ikke skape slike reaksjoner.

 

Beklager at dobbelposting ble bemerket og anser saken som utdebbatert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.