Skrumuligheter i Stavangerområdet

Anbefalte innlegg

Hei.

I dag tok muligens girkassen min kvelden. Jeg må får byttet / sjekket opp i om det er den som er ødelagtdenne snarest mulig. . Siden jeg bor i bergensområdet og MÅ jeg få bilen hjemm før glatten kommer, derfor trenger jeg en plass jeg kan vere når jeg skal bytte. Det bør vere bukk/grav der. har mesteparten av verktøy selv.

 

er det noen som har eller vet om en plass jeg kunne gjort dette hadde jeg satt stor pris på om jeg kunne fått en tilbakemelding snarest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har mulighet til å bruke ungdommens motorsenter på åsen, der er det løftbukker, grav og det meste av verktøy. Hydrotexaco stasjonen på blåsenborg tror jeg også har bukk/grav som du kan leie.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ungdommens motorsenter, hvor ligger dette? Er det fritt for alle som vil bruke dette, noen spesielle restriksjoner?

 

Må bytte drivledd-greier og trenger forsåvidt en plass å gjør dette.. Men detet senteret har eg ikke hørt om før..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant du frem til noe?

jeg og har behov for å bytte drivledd nå, og trenger en plass å gjøre dette... garasjen er for liten.. den er full av deler hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

an svigers skulle trå til.. :) En mekaniker i familien er veldig kjekt å ha. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mitt problem er fikset og bilen er god som ny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God å høre at det har ordnet seg Birger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var sikker på at girkassa hadde tatt kvelden.. hørtes ut som tannhjul som blr spist levende av andre tannhjul når det skjedde. hadde vel en 20-30km/t da det smalt og en jævlig ulyd kom. samt at girene ikke virket. det laget også en grusom lyd når jeg trillet bilen uten motor igjang.

 

tilfeldigvis lyste jeg ned i motoren med lommelykt og der så jeg det, drivakslingen til ene hjulet hadde rett og slett bare gått av. 5-6umbrako skruer var skrudd rett ut og hang i skruehullene sine på flensen som fester akslingen til girkassen. ingen av skruene var ødelagt og det var ikke så mye som et hakk i flensen på akslingen. husker at jeg gikk ned på kne og takket høyere makter for at det ikke var verre. :) :) :) tenk hadde jeg hatt 80-90 ++ da det skjedde.. hadde sikkert akslingen kommet opp panseret.

 

reperasjonen kostet en dash med gris/olje, svarte hender og noen få svettedråper :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe konge når det ordner seg på den måten : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Birger Åsheim

reperasjonen kostet en dash med gris/olje, svarte hender og noen få svettedråper :)

 

Det var da ikke all verden:) Greit at det bestandig ikke er så ille som det høres ut til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.