4Motion/Quattro føre i Oslo området

Anbefalte innlegg

Juhuuuuuu våknet nettopp opp til dette synet. Bare synd man ligger inne under dyna med påtvungen forskjølelse:o , men blir vell ikke den eneste dagen med dette føret denne vinteren;)

IMG_0499.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja endlig kom den. Bare så synd at lekebilen står ferdigpakket for salg. Får dra ut oljebrenneren en tur tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

25 minutter til jobb!! 25 minutter!! Hadde tatt halvparten så lang tid å syklet!! Folk får jo tydeligvis full panikk når de ser denne skumle hvite substansen på bakken. På tide med lovpålagt 4x4 kanskje? Vel vel, det blir vel gøy i kveld, når alle idiotene er ferdige med å kjøre av veien.

 

On-topic, så ligger det mellom 2 og 8 cm de fleste steder her i Horten i dag. Koselig syn å våkne til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glad jeg ikke begynner før 10 denne uka. Håper de er ferdige med å kjøre ut til da, så jeg får lekt meg litt på vei ned. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wohoo :D Kjørt i 1 time og 30 min idag for bare morro. Vanlighvis bruker jeg 15 min til jobb men denne morgenen kjørte jeg alle tenklelige omveier :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinterdekkene ligger i Eidsvoll. Skal kjøre dit og bytte om i kveld var planen helt fra forrige uke.

 

Gleder meg til Oslo-Eidsvoll på 225/30-20

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juhuuuuuu våknet nettopp opp til dette synet. Bare synd man ligger inne under dyna med påtvungen forskjølelse:o , men blir vell ikke den eneste dagen med dette føret denne vinteren;)

 

Må ikke ligge der under dyna i hele dag da, skal da vel ut en liten tur å hente bil? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke ligge der under dyna i hele dag da, skal da vel ut en liten tur å hente bil? ;)

 

Ja når bare snøen forsvinner fra veiene her. Hege tok av en eller annen grunn Golfen med vinterdekk og 4motion til jobb idag og lot Passaten på sommerdekk stå igjen: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja når bare snøen forsvinner fra veiene her. Hege tok av en eller annen grunn Golfen med vinterdekk og 4motion til jobb idag og lot Passaten på sommerdekk stå igjen: klø :

 

Er da ikke noe å stresse med heller da, det er bare å komme når du vil det vet du, bilen står da bare her den.

Hehe, så snodig gitt :P Jeg skjønner godt at hun gjorde det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Urettferdig at dere har fått snø før oss i nord :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro å få prøvd Sierraen litt i dag ja. :D Gleder meg til i kveld når det er litt mindre folk ute. Kjekt å øve litt trygt når man har kjørt quattro de 5 siste vintra. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinterdekkene ligger i Eidsvoll. Skal kjøre dit og bytte om i kveld var planen helt fra forrige uke.

 

Gleder meg til Oslo-Eidsvoll på 225/30-20

 

Da håper jeg du venter til sent i kveld ja,for her er det snart 10cm snø... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig å se alle polakkene på sommerdekk som står på tvers i veien.

Kuleste var en polskregistrert A4 B7 med quattromerke i grillen. Han spant bare på forhjulene. : haha :

1.5 time fra bærum til oslo idag morges, forresten. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.