(H)Julebord Vestfold lokallag 2008 13. desember 19.00 Peppes Pizza Tønsberg

Anbefalte innlegg

Nå må vi få dette på greip..

 

evil%20santa!!.jpg

 

Vestfold lokallag inviterer herved til det tradisjonsrike HJULEBORDET

LØRDAG 13. DESEMBER, Kl. 19.00

 

Vi håper at så mange som mulig kan komme, og vi bestiller som vanlig bord på PEPPES PIZZA i Tønsberg, det er selvfølgelig mulig å ta med følge/fengselsbetjent/elsker(inne).

 

Det blir også mulighet for å fortsette etter maten enten på Peppes eller andre steder langs lysløypa i Tønsberg ut i de små timer.

 

Velkommen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kunne ikke tatt det på fredag den 12. Desember istedet da? Hvis det blir 13, må jeg desverre avslå invitasjonen da jeg drar på ferie den morgenen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huhei, da dropper vi glatt julebordet med jobben, og stiller på hjuletrefæst på Peppe's den 13. :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kunne ikke tatt det på fredag den 12. Desember istedet da? Hvis det blir 13, må jeg desverre avslå invitasjonen da jeg drar på ferie den morgenen.. :)

 

'Vi' heter det, Thomas! ;)

Sorry at du ikke var en av de tilfeldige som ble spurt tidligere, men vi har jo diskutert det endel de siste treffene også, da..

Du får uansett mulighet til å komme på treff allerede neste torsdag, og på ny 4. desember, og det er jo selvfølgelig muligheter for å lage et 'ekstra' hjulebord når som helst, men det 'offisielle' blir 13. Så kan vi være litt lucia også.. :P

 

Ferie? Pah..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :

 

blir bra, men ikke tyrker shot på martin: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje trønderen tar turen ned i år også da :D nå som en endelig har både medlemskap og audi:)

1 år siden sist: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje trønderen tar turen ned i år også da :D nå som en endelig har både medlemskap og audi:)

1 år siden sist: eek :

Det hadde vert rektig så trivlig, ta med han ford mafiatos'n også da, så har vi transport: haha :

 

 

Denne lørdagen ser jeg fram imot:) Det blir artig;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått besked om "utvidet" juleferie fra 15. des til 5. jan og overgang til 4-skift om 14 dager så det er store muligheter for at jeg kommer. Men kan ikke si sikkert før den 15. november. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

'Vi' heter det, Thomas! ;)

Sorry at du ikke var en av de tilfeldige som ble spurt tidligere, men vi har jo diskutert det endel de siste treffene også, da..

Du får uansett mulighet til å komme på treff allerede neste torsdag, og på ny 4. desember, og det er jo selvfølgelig muligheter for å lage et 'ekstra' hjulebord når som helst, men det 'offisielle' blir 13. Så kan vi være litt lucia også.. :P

 

Ferie? Pah..

 

Kan jo ikke diskutere dette på de siste treffene når jeg ikke er der, mett som fy etter å ha dytta i meg en hel pizza.. :D

 

Jeg kan prøve å få gravd meg frem til første torsdagen nuh i november, men skulle gjerne vært med på julebordet også.. : gråter :

 

Ferie er nødvendig når du sleper rundt på tv'er, hvitevarer og alt annet av drit... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ikke diskutere dette på de siste treffene når jeg ikke er der, mett som fy etter å ha dytta i meg en hel pizza.. :D

 

Jeg blir like imponert hver gang du drar det stuntet der.. : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir like imponert hver gang du drar det stuntet der.. : faint :

 

x2 : eek : Ville tro slike stunt krevde uttøying etterpå: smil :

Kan være jeg også tar turen..be aware: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 : eek : Ville tro slike stunt krevde uttøying etterpå: smil :

Kan være jeg også tar turen..be aware: haha :

 

X3:p

 

 

Kanskje jeg sniker meg med Lars nedover for å terrorisere litt. Dere trenger jo litt krydder i julegløggen: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Det høres bra ut!!!!!

Oppdatering i første post! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke se bort ifra at også jeg tar turen på årets hjulebord :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke jobb lista på onsdag, er datoen ledig så spikrer jeg hjulebord, evt. prøve å bytte bort lørdagen så jeg får deltatt alikvell..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka lista, jeg HAR fri, skal prøve å få med meg madammen også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på de små barna (meg) så tror jeg det er lurest å melde pass.. Det hovedsakling pga. av de noe høyere aldersgrenser på videre artigheter på brygga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke en umulighet at det kan ordnes på en eller annen måte, det er ikke at du ikke har lov til å være der, du kan bare ikke bli servert sprit.. Dette kan vi vel prøve å sjekke på førstkommende torsdag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var mer sikta til når dere rusler videre til utelivet på brygga.. Det kan gå, om jeg har flaks og møter på noen gamle kjenninger som står dørvakt, men det er så liten sjans..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfaringsmessig blir vi nok sittende på Peppes, vi skal ha 'det røde rommet' (innerst oppe), så når vi først har kommet, er det nok stor sjanse for at vi blir værende! PeDahl Jr. hadde litt uflaks forrige gang og 'måtte' av gårde, og når han kom tilbake kom han ikke inn, men det er bare å bli, så kan du sikkert dra en 'Sondre' i stedet! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. Og hvordan er en "Sondre" da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Hjælp meg da, jeg se'kke en dritt jo!" : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. Og hvordan er en "Sondre" da? :P

 

Møt opp før de starter med å sjekke legg.. og vær der inne til du skal hjem :P.

Regel nr 1 ikke gå ut.. da kommer du ikke inn igjen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde jo vært artig å fått til :) fått med noen fra sandefjord, og mulighet for å bli kjent med fler av folka.. tenkte å ta turen bort i morgen. ( om det blir noe av? )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde jo vært artig å fått til :) fått med noen fra sandefjord, og mulighet for å bli kjent med fler av folka.. tenkte å ta turen bort i morgen. ( om det blir noe av? )

 

Selvfølgelig blir det noe av i morgen! : rock :

 

Og selvfølgelig stiller jeg på Hjulebordet med mål om å ta promillen til nye høyder :venner::full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.