Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Er ny i denne klubben, så ikke sikker på om jeg registrerer dette innlegget riktig....

 

Har en 2001 modell S3, hvor høyre xenonlykt er sluttet å virke. Har forsøkt å skifte pæren, men fortsatt uten at det ble lys. Verkstedet som skiftet pæren antydet at det var tenneren til xenon som var gåen. Har forhørt meg med Møller, og de sier at på denne modellen må hele lykten skiftes hvis tenneren er gåen. Hos Møller koster dette kr.10000,- pluss arbeid, og dette synes jeg er helt urimelig.

 

Kan legge til at før lyset takket for seg, var det en periode hvor lykten virket noen dager, for så å ha noen dager hvor den ikke virket. Slik holdt det på en stund, men nå virker det som om alt er dødt.

 

Har noen kjennskap til denne problemstillingen, og forhåpentligvis en rimeligere løsning enn å bytte hele lykten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.