#1 Skrevet November 4, 2008 Fått en lapp i posten om Powernight hos Gumpens Auto Vest i kveld. Varer fra 19-21 Noen andre som skal? Heller slaps utvalg spør du meg. Eneste med power som skal vises er R8. Ellers nye A3, A6, A4 Avant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2008 Jeg fikk også denne innvitasjonen, men jeg har ikke tid til å reise bort. Jeg kan gi Gumpens et pling og høre om det kommer noe mere gromt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2008 Etter en liten telefon kan jeg bekrefte at det kun er R8'en som er noe med "power" i hos Gumpens i kveld. Det er forøverig ny Q5, Bang og Olufsen stereo, og gode pølser! på menyen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2008 Hakke sjekka posten siden torsdag, men tar en tur opp uansett ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2008 Hakke sjekka posten siden torsdag, men tar en tur opp uansett ikveld Såg du var der, eller såg bilen din. Såg veldig bra ut Golfen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2008 Var det noe kult å se? Hadde dessverre ikke anledning til å ta turen opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2008 var skuff....var jo så pip fullt i folk at det gikk jo ikke an å verken få tatt et bilde av bilene eller kikka på de i fred. En "powernight" uten S eller RS til stede blir og litt tamt. Bortsett fra Q5 er jo ale bilene lansert for leeeeenge siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2008 For min del fikk jeg sett R8, Golf 6 og Scirocco 3 live for første gang Fikk meg en pølse også, så tross mange folk så var det verdt 15minutter av mitt liv Spurte bruktbilduden hva han ville gi meg for R32en i innbytte for en ny bil, men han ville ha den Markedet var visst for lite, så det ville ta for lang tid å selge den og ikke hadde han noen prisantydning heller. Fikk meg dog en overraskelse når jeg skulle sette meg inn i bilen min, en dyp 20cm ripe i lakken på førerdøra mi Men har uheldigvis/heldigvis ikke skjedd på Gumpens da en kollega spotta det tidligere på dagen. Men ellers så var gumpens klar for å sjekke video overvåkninga si for meg i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...