Agder: Powernight hos Gumpens Auto Vest i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Fått en lapp i posten om Powernight hos Gumpens Auto Vest i kveld. Varer fra 19-21 Noen andre som skal?

Heller slaps utvalg spør du meg. Eneste med power som skal vises er R8. Ellers nye A3, A6, A4 Avant...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk også denne innvitasjonen, men jeg har ikke tid til å reise bort.

Jeg kan gi Gumpens et pling og høre om det kommer noe mere gromt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en liten telefon kan jeg bekrefte at det kun er R8'en som er noe med "power" i hos Gumpens i kveld.

Det er forøverig ny Q5, Bang og Olufsen stereo, og gode pølser! på menyen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hakke sjekka posten siden torsdag, men tar en tur opp uansett ikveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hakke sjekka posten siden torsdag, men tar en tur opp uansett ikveld :)

Såg du var der, eller såg bilen din. Såg veldig bra ut Golfen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noe kult å se? Hadde dessverre ikke anledning til å ta turen opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var skuff....var jo så pip fullt i folk at det gikk jo ikke an å verken få tatt et bilde av bilene eller kikka på de i fred.:o En "powernight" uten S eller RS til stede blir og litt tamt. Bortsett fra Q5 er jo ale bilene lansert for leeeeenge siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del fikk jeg sett R8, Golf 6 og Scirocco 3 live for første gang :)

 

Fikk meg en pølse også, så tross mange folk så var det verdt 15minutter av mitt liv :P

 

Spurte bruktbilduden hva han ville gi meg for R32en i innbytte for en ny bil, men han ville ha den : klø :

Markedet var visst for lite, så det ville ta for lang tid å selge den og ikke hadde han noen prisantydning heller.

 

Fikk meg dog en overraskelse når jeg skulle sette meg inn i bilen min, en dyp 20cm ripe i lakken på førerdøra mi : bh : Men har uheldigvis/heldigvis ikke skjedd på Gumpens da en kollega spotta det tidligere på dagen.

 

Men ellers så var gumpens klar for å sjekke video overvåkninga si for meg i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.