#1 Skrevet November 6, 2008 http://www.smp.no/article/20081106/NYHETER/282225321/1002 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2008 Hehe sikkert ikkje fått me sej ka bil d kan ha vår... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2008 sikkert jævlig grisekjøring også Sikkert en av dissa japsane som trur dei he trekk på riktige hjul. Er jo bare småidioter igjen i langevågen læll:p Vi gutta har jo flytta derifrå.heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2008 Bare dette sier jo litt da En mann ble påkjørt da han forsøkte å hindre grisekjøring Hei der kommer det en bil som kjører litt fort. Ja han stopper vi. Kom nå så hopper vi ut forran bilen og HÅPER han rekker å stoppe i tide. Bra for føreren av bilen at han mannen han kjørte på ikke ble skadet. Synd for mannen som ble påkjørt han ikke fikk alvorlige/varige mèn. Er man så dum fortjener man ikke bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2008 ikke for å forsvare han "grisekjøreren" men skulle ikke forundre meg om han blir dømt for å ha kjørt på denne idioten som skulle leke helt\politi ? Kan alltids dømme han for kjøringa på banen der men ikke for den "ulykken" der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2008 Sprøtt, fyren blir vel ikke tatt kan jeg tenke meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2008 Sprøtt, fyren blir vel ikke tatt kan jeg tenke meg.. Det hadde vært det beste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2008 Det hadde vært det beste. He he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2008 Hvor dum går det an å bli... :-D Går jo ikke bort til noen som slenger litt rundt... Skulle likt å sett den gubben ute i rally løypa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2008 Ja der fant jeg klippet av han... Han har vært på rally gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 7, 2008 Ja der fant jeg klippet av han... Han har vært på rally gitt... Hahaha, så bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 7, 2008 Hahaha, så bra Haha konge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2008 Hehe.. Og rett under artikkelen var det reklame for felger og dekkhotell! pwned!1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 7, 2008 Ja der fant jeg klippet av han... Han har vært på rally gitt... Hehehe... Beste kommentar/film dinne uka Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2008 Ja der fant jeg klippet av han... Han har vært på rally gitt... likte den der ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 9, 2008 Ja der fant jeg klippet av han... Han har vært på rally gitt... Sorry du, tror jeg fant klippet av han som ble kjørt på. http://www.youtube.com/watch?v=NAanJMKb0qw&feature=related OT; Har uansett ikke medfølelse for han som ble påkjørt, hvis han virkelig tror at det å stelle seg i veien for bilen, stopper'n... så kan han ha det så godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 9, 2008 Ser ikke godt ut as Sorry OT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 11, 2008 hehehe. Var 5 - 6 biler der oppe den kvelden. å han fyren som prøvde å "hindre" grisekjøring stilte seg mitt utpå den parkeringsplassen der bilen kom sidelengs å peivet med armene. Å når bilen som kom prøvde å svinge unna han flyttet han seg like gjerne slik han havnet i retningen til bilen igjen. Å når han såg bilen mistet fart begynte han å løpe mot bilen for å ta tak i dørhåndtaket å åpne døren, når han forsåvidt rakk frem til bilen så kjørte bilen å han mistet grepet å fall i bakken og røyste seg opp igjen på 1sekund å sprang etter bilen. Er altså ikke noen særlig påkjørsel de er snakk om her. Godt eksempel på overdrivelse. De som vil ha mer info send pm ;-) Fyren klagde over ett sår han hadde pådratt seg på lillefingeren i møtet med asfalten dog.... Fyren er kjent for å overdrive på ALT. Har blant annet anmeldt en fyr for å ha parkert 15cm utføre parkeringsplassen (2 hjul såvidt uti graset istedenfor på asfalten) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 11, 2008 hehehe. Var 5 - 6 biler der oppe den kvelden. å han fyren som prøvde å "hindre" grisekjøring stilte seg mitt utpå den parkeringsplassen der bilen kom sidelengs å peivet med armene. Å når bilen som kom prøvde å svinge unna han flyttet han seg like gjerne slik han havnet i retningen til bilen igjen. Å når han såg bilen mistet fart begynte han å løpe mot bilen for å ta tak i dørhåndtaket å åpne døren, når han forsåvidt rakk frem til bilen så kjørte bilen å han mistet grepet å fall i bakken og røyste seg opp igjen på 1sekund å sprang etter bilen. Er altså ikke noen særlig påkjørsel de er snakk om her. Godt eksempel på overdrivelse. De som vil ha mer info send pm ;-) Fyren klagde over ett sår han hadde pådratt seg på lillefingeren i møtet med asfalten dog.... Fyren er kjent for å overdrive på ALT. Har blant annet anmeldt en fyr for å ha parkert 15cm utføre parkeringsplassen (2 hjul såvidt uti graset istedenfor på asfalten) Krooonidioter da som driver på der oppe da men, da det ikkje e akkurat det mest vennligsinnet nabolaget å spinne rundt. stikk på vasskommen å herje Men han karen der kan sikkert brenne i helvette for min del da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 11, 2008 Krooonidioter da som driver på der oppe da men, da det ikkje e akkurat det mest vennligsinnet nabolaget å spinne rundt. stikk på vasskommen å herje Men han karen der kan sikkert brenne i helvette for min del da. hehe kor du ska kome dej opp der når d e glatt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 12, 2008 (endret) hehe kor du ska kome dej opp der når d e glatt da? ha en skikkelig bil:p vist man ikke har det,så må man satse litt. vist det ikkje går, så er turen seilende nedover med rævva først minst like spennende som å sladde med brekket:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...