Noen som føler seg skyldig :)

Anbefalte innlegg

Hehe :) sikkert ikkje fått me sej ka bil d kan ha vår... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert jævlig grisekjøring også:P

Sikkert en av dissa japsane som trur dei he trekk på riktige hjul.

Er jo bare småidioter igjen i langevågen læll:p

 

Vi gutta har jo flytta derifrå.heheh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare dette sier jo litt da

En mann ble påkjørt da han forsøkte å hindre grisekjøring

 

Hei der kommer det en bil som kjører litt fort. Ja han stopper vi. Kom nå så hopper vi ut forran bilen og HÅPER han rekker å stoppe i tide.

 

Bra for føreren av bilen at han mannen han kjørte på ikke ble skadet.

 

Synd for mannen som ble påkjørt han ikke fikk alvorlige/varige mèn. Er man så dum fortjener man ikke bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å forsvare han "grisekjøreren" men skulle ikke forundre meg om han blir dømt for å ha kjørt på denne idioten som skulle leke helt\politi ?

Kan alltids dømme han for kjøringa på banen der men ikke for den "ulykken" der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprøtt, fyren blir vel ikke tatt kan jeg tenke meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprøtt, fyren blir vel ikke tatt kan jeg tenke meg..

 

Det hadde vært det beste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært det beste.

 

He he : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor dum går det an å bli... :-D Går jo ikke bort til noen som slenger litt rundt... Skulle likt å sett den gubben ute i rally løypa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der fant jeg klippet av han... Han har vært på rally gitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der fant jeg klippet av han... Han har vært på rally gitt...

 

Hahaha, så bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, så bra :)

 

Haha :) konge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Og rett under artikkelen var det reklame for felger og dekkhotell! pwned!1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der fant jeg klippet av han... Han har vært på rally gitt...

 

Hehehe... Beste kommentar/film dinne uka : haha :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der fant jeg klippet av han... Han har vært på rally gitt...

 

 

likte den der ja!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der fant jeg klippet av han... Han har vært på rally gitt...

 

Sorry du, tror jeg fant klippet av han som ble kjørt på.

http://www.youtube.com/watch?v=NAanJMKb0qw&feature=related

 

 

OT; Har uansett ikke medfølelse for han som ble påkjørt, hvis han virkelig tror at det å stelle seg i veien for bilen, stopper'n... så kan han ha det så godt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke godt ut as

Sorry OT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe. Var 5 - 6 biler der oppe den kvelden. å han fyren som prøvde å "hindre" grisekjøring stilte seg mitt utpå den parkeringsplassen der bilen kom sidelengs å peivet med armene.

Å når bilen som kom prøvde å svinge unna han flyttet han seg like gjerne slik han havnet i retningen til bilen igjen. Å når han såg bilen mistet fart begynte han å løpe mot bilen for å ta tak i dørhåndtaket å åpne døren, når han forsåvidt rakk frem til bilen så kjørte bilen å han mistet grepet å fall i bakken og røyste seg opp igjen på 1sekund å sprang etter bilen.

Er altså ikke noen særlig påkjørsel de er snakk om her. Godt eksempel på overdrivelse. De som vil ha mer info send pm ;-) Fyren klagde over ett sår han hadde pådratt seg på lillefingeren i møtet med asfalten dog....

Fyren er kjent for å overdrive på ALT. Har blant annet anmeldt en fyr for å ha parkert 15cm utføre parkeringsplassen (2 hjul såvidt uti graset istedenfor på asfalten)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe. Var 5 - 6 biler der oppe den kvelden. å han fyren som prøvde å "hindre" grisekjøring stilte seg mitt utpå den parkeringsplassen der bilen kom sidelengs å peivet med armene.

Å når bilen som kom prøvde å svinge unna han flyttet han seg like gjerne slik han havnet i retningen til bilen igjen. Å når han såg bilen mistet fart begynte han å løpe mot bilen for å ta tak i dørhåndtaket å åpne døren, når han forsåvidt rakk frem til bilen så kjørte bilen å han mistet grepet å fall i bakken og røyste seg opp igjen på 1sekund å sprang etter bilen.

Er altså ikke noen særlig påkjørsel de er snakk om her. Godt eksempel på overdrivelse. De som vil ha mer info send pm ;-) Fyren klagde over ett sår han hadde pådratt seg på lillefingeren i møtet med asfalten dog....

Fyren er kjent for å overdrive på ALT. Har blant annet anmeldt en fyr for å ha parkert 15cm utføre parkeringsplassen (2 hjul såvidt uti graset istedenfor på asfalten)

 

Krooonidioter da som driver på der oppe da men, da det ikkje e akkurat det mest vennligsinnet nabolaget å spinne rundt. stikk på vasskommen å herje :)

Men han karen der kan sikkert brenne i helvette for min del da.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krooonidioter da som driver på der oppe da men, da det ikkje e akkurat det mest vennligsinnet nabolaget å spinne rundt. stikk på vasskommen å herje :)

Men han karen der kan sikkert brenne i helvette for min del da.:P

 

hehe kor du ska kome dej opp der når d e glatt da? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe kor du ska kome dej opp der når d e glatt da? : klø :

 

ha en skikkelig bil:p

vist man ikke har det,så må man satse litt. vist det ikkje går, så er turen seilende nedover med rævva først minst like spennende som å sladde med brekket:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.