Autoslalåm Søndag 16.11. Sunnmørscup #5

Anbefalte innlegg

Ka, Terje, har du noe som jeg ikke har? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mye som ikke du har jeg Henrik:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får satse på å møtes da :) Var det du med en jævel av en peninforlenger(GTI-stripe på linsa:p) foresten : smil : ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får satse på å møtes da :) Var det du med en jævel av en peninforlenger(GTI-stripe på linsa:p) foresten : smil : ?

 

Nope, jeg var han hårete jævel`n som sprang tulling over heile bana og plukka kjegler etter`n Atle Johnny: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, det var du ja ! Nei alle får ha gule postit-lapper i panna med navn neste gang : smil :

 

Skjønner foresten ikke dama til kompisen min, hu påsto at det var så stygg lyd av s2`n : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, jeg var han hårete jævel`n som sprang tulling over heile bana og plukka kjegler etter`n Atle Johnny: bråk :

 

: haha : du må jo holdes i arbeid: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

And you damn sure know how to do it;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tinger ett jubileumsmerke Terje! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

And you damn sure know how to do it;)

 

Kanskje man skal prøve å få til LITT mer seriøs kjøring neste år??:)

Kjøre 2 seriøse runder for så å raserer litt bil i 3dje runden :) så da slipper du kankje unna med 1 gang da:p

 

Men uansett. Til ho dama til kompisen din Erlend!! Ej personlig synest at 10VT og 20VT har verdens mest perverse lyd OG at masse annet også har snadder ut av eksosen sin.

Det var 2 stygge lyder av biler der nede og det må ej absolutt få tåre å påstå.

 

1stk Honda CRX og en viss Toooyta MR2. :)

 

Men når 5 sylindre og en turbo harmonerer ilag kan man man uansett ikke si det er stygg lyyd: eek :

Da må det være et par element i hørselen hinna som må være defekte: haha :

 

Hils ho du: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen: Hentes på Peppes 7/12:p

Ole J: Ja takk, en runde holde lenge. Med sånn tullkjøring som du og Doffa styra me risikerer jeg å bli sprek : eek :

og beste lyden i Bingsa i dag var da jeg skulle hjem: du får det ikke bedre enn sugefemmer med frieksos: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen: Hentes på Peppes 7/12:p

Ole J: Ja takk, en runde holde lenge. Med sånn tullkjøring som du og Doffa styra me risikerer jeg å bli sprek : eek :

og beste lyden i Bingsa i dag var da jeg skulle hjem: du får det ikke bedre enn sugefemmer med frieksos: haha :

 

Det går jo ikke an at du skal bli sprek så da har vi funnet en løsning på problemet...neesten ivertfall. Doffa må jo overtalast: haha :

 

Terje. sugefemmer duger bra det med. med eller uten frieksos:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje man skal prøve å få til LITT mer seriøs kjøring Men uansett. Til ho dama til kompisen din Erlend!! Ej personlig synest at 10VT og 20VT har verdens mest perverse lyd OG at masse annet også har snadder ut av eksosen sin.

Det var 2 stygge lyder av biler der nede og det må ej absolutt få tåre å påstå.

 

1stk Honda CRX og en viss Toooyta MR2. :)

 

Men når 5 sylindre og en turbo harmonerer ilag kan man man uansett ikke si det er stygg lyyd: eek :

Da må det være et par element i hørselen hinna som må være defekte: haha :

 

Hils ho du: vinke :

 

Va nå både feit lyd og drag i justyen i alle fall : smil : Ang. hørselen e det vel ikkje så rart når en bor i en mercedes : dum :

 

Nei, men satsa på å bli kjent me dokke ette kvart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei dårlig omsettning på klistremerker og Treffpunkt gitt, kun K-R som fikk seg et blad ellers var det ingen som kneip tak i meg:p

Ble ihvertfall ikke noen klistremerker på meg... Såg du var litt opptatt så jeg skygget banen . hehe. Frøs så fryktelig att jeg dro tidlig derifra. Men regner med at det går an å møte deg en annen gang?

 

Ole-Johnny: Puffen av bilen din ga meg frysninger fra nakkehåra å langt nedover ryggen. Grøss for en ubeskrivelig deilig lyd! Må nok investere i noe sånt jeg også ganske fort tror jeg. Såg temmelig gøy ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk bra avsluttning: ja :

Desidert peneste kjøringa av Mercen og beste lyden helt til slutt: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornøgd me de innslage der :) Minne folke om bilcross på lørdag:p E et to timers løp:) Kom å sjå kor de funka so fe vi kansje fleire klubb bila til neste sessong! E å anbefale på de varmaste:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.