Anbefalte innlegg

hei all sammen. ønsker xenon i lysa min på n c4 92 mod.har også noen grøftelys som er montert bak gitter i rs fanger.aner ikke hvordan det lar seg gjøre å få xenon i disse også da det neppe er org lykter.

noen som vet hva jg trengr for å få til dette??

gjerne også hvem som skaffer dette til en grei pris.

om noen kan forklare litt om dette blir jeg glad.åssen det monteres og hva type som passer min bil samt farge på lysa i forhold til antall K.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempelett og fikse, gjorde dette selv for noen dager siden både i nærlys og fjernlys.

 

Flere som selger disse her på forumet. Veldig bra og billig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, se under "gruppekjøp" -så ser du tråder der med bestilling. Tom-Are bla. importerer med jevne mellomrom.

Jeg kjøpte av ham til min S6 (kun nærlys). 6000k (dessverre, angret i ettertid)

Jeg synes du skal gå for 4300k, ser mer naturlig ut for din bil, er mer behagelig lys.

 

Mtp. sprederne dine bør du vel ta dem ut å se hva slags pære som står i dem, siden de er ettermontert og som du sier neppe org.

 

Ikke at jeg fraråder deg noe, men det kan være greit å lese i gjennom denne tråden før du går igang :)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=138882

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.