#1 Skrevet November 8, 2004 Som så mange andre lokallag har her på forumet, så burde jo vi også ha en slik tråd Jeg begynner selvfølgelig Min 87 Coupe quattro Min 1973 VW 1600 L Variant som venter på en restaurering Min 70 1600 Variant som jeg aldri får somlet meg til å få gjort noe med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2004 Og her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2004 Bakfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2004 Finner den her: http://www.vwaudi-club.no/?s=sebil&bilID=13! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2004 Har du fler bilder av Coupe quattroen? Utrolig tøffe biler:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2004 Legger ved et lite bilde av min også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2004 Og dette er min... Link til flere bilder og info: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16680 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Olav Vangsnes Og dette er min... Fin den bilen din... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2004 Mange takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2004 og her min :D Øhhhh..... drømmer om audi 90 type 85 om dagen, hvem vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2004 og min :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Sigmund Rannem Har du fler bilder av Coupe quattroen? Utrolig tøffe biler:tilber: Noen diverse bilder her: http://public.fotki.com/volkswagen/quattro/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Noen diverse bilder her: http://public.fotki.com/volkswagen/quattro/ Utrolig fin bil, men hva gjør det henger-feste der? Gi meg et "pip" når den skal selges.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Sigmund Rannem men hva gjør det henger-feste der? Det er til for å trekke henger vel! Duh! Her er et meget uskarpt bilde tatt i høljende regnvær i Bergen i fjor. Derfor har jeg hengerfeste. Overlast? Nei, det har jeg i-ikke sett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Det er til for å trekke henger vel! Duh! Her er et meget uskarpt bilde tatt i høljende regnvær i Bergen i fjor. Derfor har jeg hengerfeste. Overlast? Nei, det har jeg i-ikke sett... Avtagbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 24, 2004 Legger inn et bilde av familiebilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 24, 2004 Dette er et dårlig bilde, men det er noe slikt jeg har tenkt at lekebilen skal ende opp som... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 2, 2004 Her er ett bilde av min Flere bilder på linken i signaturen! (Glem ikke å stemme...! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 2, 2004 Hvilken bil det der er Walter........ Helt genial 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 8, 2004 Rååå den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 8, 2004 En av mine....og for og sitere Per "som jeg aldri får gjort noe med"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 8, 2004 Rååå den bilen Ikke bare er bilen bra, men Walter er en grei kar også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 14, 2004 Akkurat blitt medlem, så da kaster jeg inn noen bilder av 16v Turbo prosjektet mitt: Interiøret: Et par bilder av motorrom og bilen ellers: Begynte Å polere innsuget her, men skjønte fort at det ikke var så fort gjort Finnes det noen på sørlandet som har gjennomført et 16vT bygg ? kunne trenger noen flere tips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 14, 2004 Ikke bare er bilen bra, men Walter er en grei kar også. Du har så rett, Walter er en bra kar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 17, 2004 Du skulle fått sett min bora også,hadde jeg bare skjønt hvordan jeg legger inn bilde.......... hiddenhelvete! info om dette noen...? Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...