Agder: Bilder av bilene i lokallaget

Anbefalte innlegg

Say what? : eek :

 

Stemmer det. skal hente den nå, så bilder burde komme om en times tid tenker jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel per, her har du altså bilder av porshe allgaier 55 modell caben min ;) du må unnskylde spøken min :) tror du det blir old school eller plastikk stil her :)

 

Ensylindret motor på 800cc, så den sviver akkurat som ei sjekte : ja : starter og går helt fint.. dog ikke særlig sportslig i kjørestilen..

 

2014is

porshe 001_Layer 1.jpg

porshe 002_Layer 1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.... den var konge ;) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En god spøk, men den er jo likevel DRITKUL! :tilber:

 

Se bare så fin den kan bli!

 

bild94.jpg

Porsche-Allgaier.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, ja spørs om det ikke blir frem med sandblåsingsapparaturen og ei lakksprøyte her engang i fremtiden.. :) Men disse er nok eldre enn 55, eller billig-modeller siden de er uten hydraulikk til skuffe og skjer bakerst vil jeg tro...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øy, jeg har ikke så god peil på traktorer, jeg bare gjorde et kjapt bildesøk på navnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øy, jeg har ikke så god peil på traktorer, jeg bare gjorde et kjapt bildesøk på navnet.

jøss, jeg har altså funnet et område av tidlig vag der per ikke kan det meste : eek : Er vel ikke så mange i klubben som kan særlig mye om traktorer nei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEL**TE : bråk :: bråk :

 

Audien som jeg halveis har kjøpt, men som jeg mest sannsynlig kommer til å levere tilbake har et gåent rådelager om ikke fler. Noe som var når jeg kjøpte den, men som verken eier eller jeg ikke viste om.

Kjenner eier veldig godt siden han er tidligere svømmetreneren min og han er definitivt ikke den typen til å lure folk.

Hadde jo prøve kjørt bilen for noen få uker siden bare og da var den helt topp. Hentet den i går, betalte som avtalt og når jeg får kjørt et par hundre meter så hører jeg en lyd fra motoren. Jepp. Et gåent lager om ikke flere.

Ringte Selger og forklarte han lyden (jeg ante ikke hva det var da) og han sa han ikke hadde hørt noen ting da han kjørte hjem fra jobb med den, 20 minutter tidligere. Kjørte den hjem og ringte litt rundt og fikk ideer om hva det kunne være.

Kjørte ut til et verksted jeg ofte bruker og fikk de til å se på det. De kunne bekrefte at det var rådelager. : bråk :

 

Ringte eier og sa det som det var og han skulle få ordnet det for meg på si bekostning. Han skal selfølgelig gjøre det hos en bekjent som driver verksted på heltid svart. Og jeg har sett lokalet og ellers hvordan mannen var. Blir litt shaky. Sa ifra om at jeg ville ha dette gjort hos et autorisert verksted som har rette utstyr og ikke hos noe slegge mekaniker. Men han skrøt jo så fælt av denne mannen så det blir nok 100% sikkert gjort der. Men da skal ikke jeg ha den : gråter : Hadde han bare kunne sett alvoret i det. Jeg får jo ikke den garantien for jobben hos en som driver svart enn hos et autorisert verksted. Det ligger jo noe litt annet i dette med skifte av lager enn å bare ta de av og på med nye. Skal jo skjekke veiva for skader og slikt no. Syns jeg ser den mannen på det grisete verkstedet stå med veiva i den ene honda og et stempel i det andre og slenge det rundt forbi. Fysj, Nei takk. : mad :

 

Bilen var jo helt topp for meg, nydelig å kjøre, senket var den samt diverse andre greie ting.

Hvorfor skjer slikt bestandig meg?? :( F***

 

Får heldigvis levert tilbake bilen og pengene i lomma igjen.

 

Dette var kanskje litt O.T. Men forklarer kanskje hvorfor det ikke kommer bilder av bilen.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine kondolanser... ville heller ikke stolt på en hjemmemekaniker til å overhale motoren min... du får bare ta de pengene og ut på bil-jakt igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Får gjøre det.

Er åpen for det meste nå innen VAG. Helst A80 eller Jetta/Passat!

 

Nok O.T.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en bil til som skjuler seg inni garasjen: vw type 181.. strengt tatt ei boble med anderledes karosseri.. kjøpt fra det tyske forsvaret og kommer nok til å bli min treff-bil frem til golfen står ferdig i år 2007 engang :) Har forresten vurdert ei omlakkering :)

181 1.jpg

181 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, med grønnbrun innredning og rosa lakk, støtter jeg tankene om omlakkering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven, Thor Inge! Er det noe mere morsomt du har på lur nå? 181 er jo bare en kongebil! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, takker per :) Hadde en vw iltis også fra det tyske forsvaret, men den ble solgt... ønsker meg sytti taller av passat, polo, golf, derby, audi 50 eller 80 nå, men begynner å bli lengre mellom dem som er billige og gode nok til old school prosjekt nå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, i går fikk jeg kjøpt med denne 77mod. vw derbyen som nå blir old school prosjektet...

 

Post-10-2154-Derby_001.jpg

 

Post-10-2155-Derby_002.jpg

 

Post-10-2158-Derby_005.jpg

 

Post-10-2160-Derby_006.jpg

 

litt rust sveising bak i kanaler, kromspeil, polering, senk og felger så er jeg godt i gang, og etter litt innsats, så kanskje: :) Går det flere slike eller polo i agder kretsene ? fikk med en ganske bra 76 polo som delebil, og begge kan kjøres hjem fra oslo, så hvis noen trenger noe deler så kan de bare spørre:) Målet ->

illegalderby.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om det finnes noen flere i lokallaget som driver med polo/derby 1 prosjekt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om noen. Det er vel generelt få Poloer i lokallaget, spesielt nå når Keko har kvittet seg med alle sine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, litt kjipt å ikke ha noen å samarbeide med, men da velger jeg å se på det som at disse bilene utfyller utvalget i lokallaget bra iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er A4'en min;-)

P1010027.JPG

P1010028.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn, da har jeg endelig fått tatt et bilde av Passaten.

Fant jo ut på sist treff at den faktisk har 150hk da den er en 16v. Visste at den var 16v, men det står 85kw i vognkortet. Var bare litt fornøyd da Per sa at hvis det er 16v, er det 150hk. :D

Ellers så er det greitt med utstyr, bl a el vinduer/speil, og ikke minst Climatronic (sjeldent i denne utgaven). Går med mange planer, realiserte akkurat en av dem med kjøp av felger. Så nå må det bare finnes flere penger en plass, så blir det senking, solfilm, litt småfiks av lakk/rust nederst på 2 dører, angel eyes lykter, blinklys ved siden av hovedlys, fanger uten blinklys++, nye baklykter(de med mørke blinklys), osv osv. PLanene er mange, men lommeboka er tynn. : bh :: gråter :

Men jeg tar tiden til hjelp, så ser vi hvordan det går.

 

Tidemann

Passat2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble pent med de felgene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min slik den var da jeg kjøpte den og slik den ble : nei : :

 

Den er nå under reparasjon og skal forhåpentligvis bli bedre enn den var.

 

Flere bilder kan ses her.

oettinger3.JPG

DCP01213.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger også ut noen bilder jeg har tatt av quattroen til en kamerat av meg som også er med i klubben.

quattro2.JPG

quattro3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda et bilde. Dårlig kvalitet pga gammelt digitalkamera.

quattro.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil du har der Stian : ja :

 

Kan vell ikke være så vasnkelig å fikse den lille skaden der vell? Håper det ordner seg og at du har bilen i stand igjen snart.

 

Ser vi deg og din kamerat neste lokallags treff da?

Første Onsdag i vær mnd. Tror neste treff blir McDonald`s i Grimstad.

 

Hjertelig velkommen!

 

Snakkes!

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.