#101 Skrevet August 3, 2005 Ett bilde til: Trim kommer en eller annen gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet August 7, 2005 Hvor er Feda? Fin bil forresten, Ken Eric. Ligger i Kvinesdal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet August 14, 2005 Fin bil Ken Eric, er du fornøyd med den?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet August 15, 2005 Fin bil Ken Eric, er du fornøyd med den?? Har vært en utrolig god bil. Har ikke vært uheldig med den eller noenting. En investering for livet (lokal humor kalles vel dette,menmen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet August 16, 2005 Det er godt å høre!! Audi 4ever? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet August 16, 2005 Det er godt å høre!! Audi 4ever? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet August 16, 2005 her er min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet August 16, 2005 Fin Gulf:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet August 16, 2005 flott golf! pent senket også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet August 16, 2005 julian har lagt ut bilder av sin bil her allerede, men siden vi tok noen bilder sammen i dag legger jeg ut et bilde av Rasmussen-brødrenes biler. Tommy C4 og Julians B4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet August 17, 2005 flott golf! pent senket også takk men den er ikke så veldi lav. Er senka 40/30 , men d får holde. Må gå ann å kjøre normalt med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet August 17, 2005 Må gå ann å kjøre normalt med. En fornuftig innstiling, syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet August 31, 2005 Men det er da strengt talt flere biler i Agder vel? Hiv inn bilder da folkens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet September 1, 2005 Slenger ut et litt nyere bilde av bilen min. Noe har jo tross alt endret seg siden jeg kjøpte den. Bilde er ikke av det beste, har ikke fått tatt noen photo session med den på lenge. Tenkte jeg ville "låne" Kaia til Tommy litt, der hvor han ALLTID tar bilde av sine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet September 1, 2005 Var ute med kameraet mitt i kveld... dette bildet ble ikke så galt. Men jeg har ikke klart å få fanga grønnfargen på bilen på noen bilder enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet September 2, 2005 Men jeg har ikke klart å få fanga grønnfargen på bilen på noen bilder enda... Er det så vanskelig da? Ikke så rart egentlig, når du tar bilder på svarte natta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet September 2, 2005 Er det så vanskelig da? Ikke så rart egentlig, når du tar bilder på svarte natta... Du er i ditt rette ess i dag Per Bare spydigheter fra deg jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Oktober 10, 2005 må legge ut et nytt bilde av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Oktober 10, 2005 Ser ut som en fin bil, men nå syns jeg det er på tide at du søker nesa di mot noen lokallags treff snart Du har jo vært medlem en stund nå...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Oktober 10, 2005 Ser ut som en fin bil, men nå syns jeg det er på tide at du søker nesa di mot noen lokallags treff snart Du har jo vært medlem en stund nå...... Må snart manne meg opp da. Kansje ta turen på Bjarnes til helga da. Men er jo ikke sikker på om dere takler en gal f... fra øya 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Oktober 11, 2005 Vi takler hva som helst, så det er bare å stille opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Oktober 11, 2005 Vi takler hva som helst, så det er bare å stille opp! Hmm... kjenner du til folk fra flekkerøya, Per hehe.... Neida. Greie folk det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Oktober 11, 2005 Hmm... kjenner du til folk fra flekkerøya, Per hehe.... Neida. Greie folk det. vennesla, hva har du til ditt forsvar? neida Er jo fra mosby, men flytta til øya for 11år sida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Januar 1, 2006 Noen bilder kommer her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Januar 1, 2006 Johnny: Den der var jo dirrekte snassen Har ikke sett den på veien noe her i Kr.sand... Driver du å gjemmer den vekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...