#126 Skrevet Januar 1, 2006 Feit bil!! Men hva er det som er på panseret?? Eller er det bare bilde?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Januar 1, 2006 Johnny: Den der var jo dirrekte snassen Har ikke sett den på veien noe her i Kr.sand... Driver du å gjemmer den vekk? Har ikke hatt tid til å kjøre noe med den før nå. Kjøpte hus på Hortemo for en måned siden, så jeg har hatt mye å gjøre i det siste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Januar 1, 2006 Feit bil!! Men hva er det som er på panseret?? Eller er det bare bilde?? TThomaz Det er kjøling for turboen. Gikk beserk med stikksaga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Januar 1, 2006 Oki! Kommer du på lokalagsmøtene da? Vi har neste møte her i byen på onsdag På gumpens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Januar 1, 2006 Det er kjøling for turboen. Gikk beserk med stikksaga. Okay! Strøken bil du har iallefall!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Januar 1, 2006 Oki!Kommer du på lokalagsmøtene da? Vi har neste møte her i byen på onsdag På gumpens. Ja jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Januar 1, 2006 Hyggelig med flere 2.2 turboer i klubben! Og har forstått at du har skumle planer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Januar 20, 2006 Oppdatere bilder her nå muligens, i vintermodus En smule mørkt da, men jeg skal forbedre de snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Januar 26, 2006 Jeg får legge ut noen bilder av min bil også: Det er en 1985mod A100Q.... Som dere sikkert ser så er den ikke vasket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Januar 26, 2006 Jeg får legge ut noen bilder av min bil også:Det er en 1985mod A100Q.... Som dere sikkert ser så er den ikke vasket Hah, det var den jeg så på Coop på stoa forrige uke det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Januar 28, 2006 Ja,jeg får vil legge inn bilde av min 2.2TQ siden jeg oxo er blitt medlem da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Januar 28, 2006 Ikke dårlig, enda en S bil i klubben Knall:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Januar 28, 2006 S bil og C4 Pen bil da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Januar 29, 2006 Alltid hyggelig med mer turbopower i lokallaget!!! J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Januar 30, 2006 Her er min A6 95 avant 2,5TDI 140 skinn,klima,6gir,cruse controll.:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Januar 30, 2006 Det du kan gjøre er å gå inn på http://www.photobucket.com å lage deg en profil også laster du opp bildene der og kopierer IMG. linken som er under bildene du har lastet opp. Slik gjør jeg det. Noen kaller det kanskje tungvindt, men veldig greit egentlig. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Januar 30, 2006 Utrolig. Jeg klarte det faktisk! Takkar og bukker! Så nå kan jeg det også!:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Januar 30, 2006 Hehe.... Bra! Fin bil du har der. Hvordan liker 2,5literen? Drvstoff forbruk? etc. Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Januar 30, 2006 Har ikke hatt bilen så mange md. Den er gjerrig på dieselen. Har ikke målt den men det sies at den går på 0,6 på mila og det er 140kh/290nm. Går tålig bra. Har tenkt å chippe den når pengene er der, og da kan man få opp mot 170hk og 350mn har jeg hørt, så da blir det bra vettu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Januar 30, 2006 Har ikke hatt bilen så mange md. Den er gjerrig på dieselen. Har ikke målt den men det sies at den går på 0,6 på mila og det er 140kh/290nm. Går tålig bra. Har tenkt å chippe den når pengene er der, og da kan man få opp mot 170hk og 350mn har jeg hørt, så da blir det bra vettu.. Jeg bytter bil med deg når som helst Så om du går lei av Diesel så kan vi bytte vettu Edit: Faen... så ikke at du manglet quattro... er nok blitt hektet på det.. men eller; KONGEBIL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Januar 30, 2006 Hehe.. Det er i grunn det eneste som mangler.. Hadde vert greit men det jo ikke mange dagene i året det er behov for det da.. De andre dagene sleper men jo bare på ekstra last.. Hehe:) Tror ikke den blir vanskelig å selge når den dagen kommer. Hadde foresten a100 med 2,6 før. skal si det ble STOR overgang i drivstoff forbruket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Januar 31, 2006 Ja... jeg surrer rundt og bruker 1,25 pr mil med min 2,8 30v... Kunne godt hatt en diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Januar 31, 2006 Off. syntes det er godt den tida er forbi! Bruker lite å går passli godt. Anbefaler det sterkt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Januar 31, 2006 men det jo ikke mange dagene i året det er behov for det da.. De andre dagene sleper men jo bare på ekstra last.. Det er normalt at man sier det, når man ikke har eid en quattro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Januar 31, 2006 Det er normalt at man sier det, når man ikke har eid en quattro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...