#151 Skrevet Januar 31, 2006 Det er normalt at man sier det, når man ikke har eid en quattro... ...eller en syncro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Januar 31, 2006 Gleder meg stort til Militæråret er ferdig Juni/Juli 2007. Da blir det seriøst Quattro og Turbo. Ser frem til den dagen dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Februar 1, 2006 Sikkert sant det du sier, men jeg har oxo litt rett da. Men kunne godt hatt quattro også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Februar 2, 2006 Skal - skal ikke; OK, jeg gjør det. Legger ut noen bilder av min bil også.... (siden 'alle' andre også gjør det) ;) http://home.c2i.net/nomedal/96a6/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Februar 2, 2006 Du har en fin bil der. BTW. du har en liten bulk over bakfangeren på venstre siden hehe..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Februar 5, 2006 får slenge ut noen bilder av poloen også da. mobil bilder så kvaliteten er dæretter. bilen har fått sideskjørt etter bildene er tatt. blir vel også sveisa bakluke, ny sveisa lyktelist(badlook)forran og ny rieger rs3 frontfanger før sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Februar 5, 2006 Har sett den mange ganger ja, kul bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Februar 5, 2006 Fra Arendal denne da? Ser ut som en fin bil, men ville nok hatt en litt annen bakfanger tror jeg Men smaken er som baken vet dere, Delt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Februar 5, 2006 går for komplett rieger så blir nokk ikke noen annen bakfanger . skulle jeg gjort den helt clean ville jeg hatt en annen fanger ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Februar 5, 2006 Velkommen til lokallaget Morten, kult med flere medlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Februar 6, 2006 heisann,tenkte jeg kunne slenge ut et bildet av bilen min og:) Så her er da min audi 90 2,3 q... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Februar 6, 2006 Var det du som var på glattkjøringa sist? Syns å huske denne bilen.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Februar 6, 2006 Var det du som var på glattkjøringa sist? Syns å huske denne bilen.? stemmer det, hadde da akkurat blitt medlem her:) er det eneste treffet jeg har vært på da, var gøy det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Februar 7, 2006 stemmer det, hadde da akkurat blitt medlem her:) er det eneste treffet jeg har vært på da, var gøy det: smil : Okey, og da er du i familie med Trond? Fetter? Husker det, jeg satt på i din bil da Trond ville prøve den på banen. Du har ihvertfall en fin bil der. Ingen tvil om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Februar 7, 2006 Okey, og da er du i familie med Trond? Fetter? Husker det, jeg satt på i din bil da Trond ville prøve den på banen. Du har ihvertfall en fin bil der. Ingen tvil om det. jo takk er kjempefornøyd med bilen jeg: smil : Satt du på ja, da var dt jo ikke så rart du huska den, fikk ikke med meg det jeg. Er i familie med Trond ja, men bare tremening... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Mars 18, 2006 Hei. Må vel få lagt innnoen bilder av min bil etterhvert også. Akkurat kjøpt en 2002 S3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mars 19, 2006 trenger da vel ikke være flau over det da: klø : sett igang, må ha bilder ut, så vi vet hva vi skal se etter;) Velkommen i klubben, moro med nye medlemmer: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Mars 19, 2006 Hei. Må vel få lagt innnoen bilder av min bil etterhvert også. Akkurat kjøpt en 2002 S3. Velkommen til klubben og lokallaget ja. Vi vokser å blir stadig flere og det er jo positivt Ingenting å være flau over å ha en S3. Jeg har ikke bil engang Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Mars 19, 2006 Ja, da får vel jeg også poste noen bilder... Det ble litt sent så bildene ble tatt etter sola gikkned... Og tro det eller ei. Dette er et kamera med 3,1 Mp! Skikkelig ræva HP kamera. Ser ut som jeg har brukt et mobilkamera og hatt 3 i promille... Så trur at nytt kamera kommer relativt høyt opp på prioriteringslista nå Bilen var fortsatt våt etter jeg hadde vasket den, og ja ... Vet jeg bør for fullført fangeren forran snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Mars 19, 2006 Hvis du tar bilder når det har blitt en anelse mørkt må du bruke stativ eller sette kameraet på et stødig underlag. En S3 i Arendal er alltid kult nytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Mars 26, 2006 Kommer et par bilder av bilen. Ikke veldig bra, men gir et lite inntrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Mars 26, 2006 Kommer et par bilder av bilen. Ikke veldig bra, men gir et lite inntrykk. Et bilde til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Mars 26, 2006 Ser jo meget pen ut den, hva slags sommerhjul har du til den? Bor du på Nyli eller? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Mars 26, 2006 Ser jo meget pen ut den, hva slags sommerhjul har du til den? Bor du på Nyli eller? Mvh Har kun et sett felger foreløpig. Bor ikke så fryktelig langt fra deg. "Svigermor og svigerfar" er nesten dine naboer, bor rett over veien for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Mars 26, 2006 Har kun et sett felger foreløpig. Bor ikke så fryktelig langt fra deg. "Svigermor og svigerfar" er nesten dine naboer, bor rett over veien for deg. Hehe, lurer på om du kan ta feil om hvem Trond jeg er jeg, er IKKE høgger`n jeg... Bor på Nedenes, bare lurte på om du bodde på Nyli grunnet rekkehusene;) Om du vetr hvem jeg er beklager jeg Har blitt stoppa av politiet grunnet navnet mitt jeg:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...